dimona

Stefan Pielmeier (l)

to Fam. de Vos, aviator-...@googlegroups.com
Hej Nils,

Dimona har nu kun 1.5 timer 'tilbage', hvis man regner at man må bruge 10 tachotimer mere end den er synet til.

Derudover har jeg bemærket en rimelig stor skade ved forkanten af propellen i det yderste stykke. Det skal du se på om det er ikke måske lidt for meget... Jeg aner ikke hvordan sådan skade kan opstå, måske fugleslag eller sten? Kan vi som piloter gøre noget for at undgå sådan skader?

Og en headset, som jeg har byttet over til copilot side, der kommer lyden kun fra en side, hvis man stiller den på højt. Det må være selve headset, som er galt, pga. hvis man bytter det, så virker alt fint.

Sige endlig til hvornår hvad der skal laves og hvornår du skal bruge hjælp med xx-timers syn.

Venlig hilsen,
Stefan.
Stefan Pielmeier
Athenevej 8