bazen öleceğimi hissediyorum.
hemen o an.
bu düşünce garip bir boşluk yaratıyor insanda ciddi ciddi düşününce.
ölüm korkudan çok hüzün veriyor.
ama asıl üzüleceğim şey ne ?
tam bilmiyorum.
yaşamın vazgeçmesi zor zamanları ne zamanlar ?
onunla olamayacağını bilmek.
onun başkalarıyla beraber olacağını, yokluğumda da öyle olması gerektiğini düşünmek..
kıskançlık ama masum..
bu garip his, zorunlu bir fedakarlığın gururuna dönüşür heralde.
ego.
hep beni özlesin. özleyeceğini bileyim.
sonra en çok sevdiğim erkeğim var.
ben hemen o an ölsem.
ağlar heralde.
altüst olur.
sınavına da çalışmaz artık...
beni sevdiğinden emin olduğum.
düşünceler devam ediyor..
benim zaten olmayan geleceğim...
çocuklarım..
bu garip hüzün tamamen benim eserim...
şimdilik..
yaz geliyor, havalar güzelleşiyor. devam edelim ya..!!