ne istediğini bilmiyor musun sevgilim ?
nerede mutlu olacaksın ?
kiminle mutlu olacaksın ?
ah evet yaptığın işi sevmiyorsun,
çok yorulmuyorsun ya da çok yoruluyorsun,
hiç bir şey yaratmıyorsun, yaratamıyorsun,
senelerce aynı gidecek..
endişeleniyor musun ?
üff bahaneler buluyorsun.
aslında ne yaptığını bilmiyorsun..
ne istediğini bilmiyorsun.
sadece mutlu olmak mı istiyorsun...?
yoksa.
artık sürekli olarak taksimdeki yeni mekanımızda olacağız

bekliyor olacağım..
öperim
gündelik işlerde kolaylıklar,
meltem
''sevgilim, ''en çok seni seviyorum''
diyorum, ama gerçek sevgi bu değil belki, ''sen bir bıçaksın,ben de
durmadan içimi deşiyorum o bıçakla''dersem, gerçek sevgimi anlatmış
olurum belki.
ebediyyen senin... "