Meltem Ozturk
unread,May 4, 2012, 6:50:16 AM5/4/12Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to Atolye, meltem ozturk, Ayşıl Ambarcioğlu, Ege Öztürk
kaybetmek, yitirmek demekmiş..
yitirmek de ne olduğunu, nerede bulunduğunu bilememekmiş.
evet kaybettim.
yitirdim ben.
çünkü ne olduğunu, nerede bulunduğunu bilmiyorum.
yaşarken fark etmemişim.
ne yazık ki en sonunda böyle bitti gitti her şey işte.
acı hatıralar..
iyi şeyler akılda kalmıyor.
kötü şeyler akılda kalmıyor.
hepsi toplanıyor beni içine çekiyor.
benim oluyor.
benden bir şeyler elimden kayıp gidiyor şimdi şimdi....
özlemiyorum.
pişman da değilim.
zaten o tercih ettiği, kim olduğunu bile bilmediği yeni kişisiyle mutlu. umursamıyor.
senelerce çektiğim emeğim için de bundan sonrası...
omuzlarımda ki bu ağır yük..
ne kadar da ağırlaştı..
Arkadaşlar atölyeyi bilmediğimiz bir tarihe erteliyoruz.
haftalardır..
İTÜ'ye fotoğraf buluşmalarında iyi şanslar, keyifli günler diliyorum.
öperim.
kolaylıklar gündelik işlerde..
meltem
"dost değil, kardeşim değil,
gök mavi değil,dal yeşil değil."