Toplantı

2 views
Skip to first unread message

tozlucaglar

unread,
Jan 3, 2012, 8:28:00 AM1/3/12
to Atolye
Merhabalar Arkadaşlar

Perşembe günü saat 19.00 da İTÜ Ayazağa Kampüsü'de KSB 21 numaralı
salonda dönemin son toplantısını yapıcaz. Bu hafta çeşitli isimlerle
anılan deadpan ekolünden bahsedicez ayrıca konu dışı bi başlığımızda
olucak. Hepinizi bekleriz...



Çağlar.


Yıldızdan gelen arkadaşlar toplantı salonunu bulamazlarsa benimle
iletişime geçebilirler.
5055483858
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages