Merhabalar Arkadaşlar
Perşembe günü saat 19.00 da İTÜ Ayazağa Kampüsü'de KSB 21 numaralı
salonda dönemin son toplantısını yapıcaz. Bu hafta çeşitli isimlerle
anılan deadpan ekolünden bahsedicez ayrıca konu dışı bi başlığımızda
olucak. Hepinizi bekleriz...
Çağlar.
Yıldızdan gelen arkadaşlar toplantı salonunu bulamazlarsa benimle
iletişime geçebilirler.
5055483858