Not : sesini değil ama kahkahanı hatırlıyorum.
Bu e-posta, Turkcell BlackBerry ile gönderilmiştir.
-----Original Message-----
From: Gökhan Cengiz <goce...@gmail.com>
Date: Mon, 13 Feb 2012 12:49:39
To: <ato...@googlegroups.com>
Subject: Re: Yalnız ihtimallere
bağlı olduğu düşünülen
olayların kesin olmayan, değişebilen sebebi.
İTÜ tayfası için atölye toplantıların en uygun zamanı sanırım pazartesi ve perşembe akşamları olur. Salı - çarşamba olağan kulüp toplantıları var çünkü.
Pazar günü gezi yapmak da güzel olur bence.
Bu arada, İTÜ seni özlüyor Meltem, arayı fazla açma :)
13 Şubat 2012 13:39 tarihinde meltem ozturk <meltemm...@gmail.com <mailto:meltemm...@gmail.com> > yazdı:
bir tesadüften ibaretti seninle o an orada olmamız.
bakışların kendiliğindendi üzerimde hissettiğim..
bir sürü şey öylesineydi.
tanışmamız öylesine,
sonraki görüşmeler öylesine,
öpüşmeler,
sevişmeler öylesine..
sen.
ben.
aslında umursamıyorduk.
göz göze gelmiyorduk.
fazla ayrıntıları konuşmuyorduk.
seninle beni bir arada tutan şey.
yok.
artık hatırlamadığım sesin.
sen acaba hatırlıyor musun ?
düşünüyor musun ?
hayır.
atölye. başlayacak yine arkadaşlar.
kaldığımız yerden devam edeceğiz,
akşam vakitlerinde 19.30 veya 20.00 sularında taksim veya beşiktaş belki de kadıköy de olacağız.
ayrıntıları konuşacağız.
akılda kalanları.
belki bir pazar günü geziyle mi başlasak ?
cevap yazan olur mu ?
öperim,
meltem