beni seviyor musun ? yoksa, yoksa yalan mı tüm bunlar ?

3 views
Skip to first unread message

meltem ozturk

unread,
Dec 9, 2011, 2:36:28 PM12/9/11
to Atolye, Ege Öztürk, meltem ozturk, adam...@windowslive.com, kaan...@gmail.com, alikem...@yahoo.com, mert.z...@gmail.com, ecec...@gmail.com, emir....@yahoo.com, ziralus...@hotmail.com, duuyg...@hotmail.com, emirca...@gmail.com, esma_ak...@hotmail.com, sertk...@gmail.com, selman...@gmail.com, asli.ka...@gmail.com, ceperl...@hotmail.com, mor-...@hotmail.com, gamze...@gmail.com, amslree...@hotmail.com, esra...@hotmail.com, emreoza...@gmail.com, safina...@gmail.com, ugra...@hotmail.com, sahinc...@hotmail.com, sebne...@hotmail.com, ipeka...@hotmail.com, a.cagla...@gmail.com, onur...@gmail.com, ozkan....@gmail.com





güzel gözlerini gördüğümde, 
içimi kıpır kıpır eden garip, hoş şeyi hep hissediyordum.
ince çok güzel ellerinin vücudumun her yerini zarifçe dolaşması,
o kadar cazipti ki hiçbir şeye ihtiyacım kalmıyordu.
kıvırcık saçların,
benim için bir filmdi durup durup izlediğim..
bazen yalnızca sesini özlüyordum, sesin duymayı..
sesini unutmaktan korkuyordum.
kalın bileklerin, bileğindeki renkli ip parçası.
aklımda.
içine çekerek boynumu öp yine.
öpmeni hep istiyordum.
sana geldiğimde giyindiğim eşofmanın epeyi işimize yarayan sökülen yerini neden onarayım ?
ama onardım.
senin gözlerin güzel değildi,
ellerin öylesine zarif değildi, sesin de fazla inceydi.
saçların karışıktı.
o bilekliği artık takmıyordun..
boynumu da bir daha hiç öyle öpmedin.
hepsi bir yalandı benim uydurduğum...









arkadaşlar; sevgideğer hatunlar, beyefendiler,
bu hafta şarap evindeyiz.. 
pazar akşamı saat : 17.00'de beşiktaş'ta..


ben bekliyor olacağım.
öperim


meltem
"ne için yaşıyorsun ? 
önce buna karar vermeliyiz.."

























Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages