bazı dindar adamların neden bu kadar sinirli olduklarını anlamıyorum.
tarifsiz bir gerginlik hakim iletişim kurarken
ve mümkün değil kırılmıyor.
iğne oyası yapamıyorum evet..
herhangi bir güç hissi hepimizde ne kadar da etkili.
maddi ya da manevi güçlü hissettiğimizde artık bambaşka her şey..
bu bir mesele, güce saygı duyuluyor, güçten korkuluyor, gücünü gösteren seviliyor mu ? ya da zaten güçlü olduktan sonra sevgi filan anlamsız mı ? bide aynı zamanda da daha fazla güç için her şeyleri yapacak insanlar var.
sanki her şey bunun etrafında.
ben ne kadar güçlü olduğumu bilmiyorum, çok fazla olması beni korkutabilir ki istemiyorum.. ama üzüldüğüm kafama takılan şeyler var.
"andre andre andre.. "