...öyle ya; kim sevişirdi acıları olmasa !

7 views
Skip to first unread message

Meltem Ozturk

unread,
Mar 20, 2012, 8:55:17 AM3/20/12
to Atolye, Ege Öztürk, meltem ozturk, Ayşıl Ambarcioğlu






bu bir oyundu 
2 kişilik.
sen başroldün.
ben yok gibiydim.
tüm yalanlar benim içindi.
tüm keyif senin için.
tüm sorumluluk bana ait.
tüm keyif senin için.
neyi varsa koyan ben.
alabileceği kadarını alan sen.
hepsi yalandı.
hisler yalandı.
söylenenler, 
hisler yalandı.
benim inandığım,
senin uydurduğun.







Atölye 22 mart perşembe saat:19.30'da malum mekanımızda.


öperim 


meltem 
"söyledim miydi sana
bir düş olduğunu 
onun  ..."

adam özgür

unread,
Mar 20, 2012, 12:27:35 PM3/20/12
to ato...@googlegroups.com
selam Meltem, persembe günkü atölye genc fotografcilar insiyatifinde mi?


Date: Tue, 20 Mar 2012 14:55:17 +0200
Subject: ...öyle ya; kim sevişirdi acıları olmasa !
From: meltemm...@gmail.com
To: ato...@googlegroups.com; egeoz...@gmail.com; meltemm...@gmail.com; aysilamb...@gmail.com

Meltem Ozturk

unread,
Mar 20, 2012, 3:02:33 PM3/20/12
to ato...@googlegroups.com


selamlar yeniden,
evet bu hafta atölye toplantısı genç fotoğrafçılar insiyatifinde olacak.

öperim,
meltem

20 Mart 2012 18:27 tarihinde adam özgür <adam...@windowslive.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages