bundan 300 yıl kadar önce hoş, serin bir yaz gününde,
öğlen vakti tanıştık seninle biz..
o kadar çok zaman geçmesine rağmen unutmadığımı görüyorsun işte..
insanı 15 20 gün meşgul edecek bir çekicilik vardı sende..
nasıl desem ?
seni görme olasılığını iyi hesaplamış olmamla 10 yıl boyunca bir gurur yaşamıştım işte..
sıra seninle konuşma fırsatına kalmıştı ki bunu başarırsam seni baştan çıkaracaktım..
önümde 5 6 dakikam vardı bunun için, belki daha kısa..
100 200 sene önceye kadar daha güzeldim tabi..
o zamanlar güveniyordum kendime..
daha hoş sohbet ve daha az gergindim..
bir kere günde 50 saat çalışmıyordum o zamanlar,
sıkıntılar çekmekten kafam da patlamıyordu..
sen beni bilmiyordun, ben seni bilmiyordum.
neyse konuştuk en nihayetinde. bir kaç saniye kadar.
yetmemişti tabi..
2. buluşmamız heralde 40 50 yıl sonra oldu..
artık kovalarca kahveler içiyorduk,
saniyeler yavaşlıyordu yanında, içiyordum içiyordum kahveyi bitiremiyordum,
hoştu yani, güzeldi..
zaten sohbete de yeni başlamışız gibi hep..
100 200 yıl böyle gitti..
ben sana aşıktım..
seni düşünüyordum.
düşünüyordum.
düşünüyordum...
ama işte bu 1 haftalık uzun zamandan sonra herşey bitti...
hiç olmamış gibi..
sevdalı dostlar,
bu bir hatırlatma maili çünkü bir sonraki atölye toplantısı karar verdiğimiz üzere 15 gün sonrasında olacak.
yani 22 Mart tarihinde yani Hülya'nın doğum gününde olacak.:) artık Hülya gelmese de kutlarız, keyifli olmaz mı ;) ?
bu hafta atölye yok.
gündelik işlerde kolaylıklar,
öperim,
meltem
"seni seviyorum. her şey çok güzel."