meltem ozturk
unread,Dec 6, 2011, 10:39:29 AM12/6/11Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to Atolye, Ege Öztürk, meltem ozturk, adam...@windowslive.com, kaan...@gmail.com, alikem...@yahoo.com, mert.z...@gmail.com, ecec...@gmail.com, emir....@yahoo.com, ziralus...@hotmail.com, duuyg...@hotmail.com, emirca...@gmail.com, esma_ak...@hotmail.com, sertk...@gmail.com, selman...@gmail.com, asli.ka...@gmail.com, ceperl...@hotmail.com, mor-...@hotmail.com, gamze...@gmail.com, amslree...@hotmail.com, esra...@hotmail.com, emreoza...@gmail.com, safina...@gmail.com, ugra...@hotmail.com, sahinc...@hotmail.com, sebne...@hotmail.com, ipeka...@hotmail.com, a.cagla...@gmail.com, onur...@gmail.com, ozkan....@gmail.com
1. soru : Neden uyuyamıyorum ?
2. soru : Neden uyuyamıyorum ?
3. soru : Neden uyuyamıyorum ?
uyuyamıyorum.
üfff her zaman anlayış gösterirsen, işte böyle utanırsın en sonunda; uyuyamazsın.
alttan alırsan, sana öyle bir tokat atarlar ki.
sen bile hakkettiğini düşünürsün.
bir kere, en başta ilgi gösterdiğini belli etmeyeceksin.
öyle her yapılanı anlamaya çalışmayacaksın.
yeri geldiğinde ya da fırsatını bulduğunda sömürmek zorundasın.
hep pamuk ipliğine bağlıdır. unutmayacaksın.
sesi kötü diye hediye almayacaksın.
ya da çağırdığı her yere de gitmeyeceksin.
sende öyle her yere çağırmayacaksın, herkeslerle tanıştırmayacaksın.
seni anlamasını beklemeyeceksin çünkü zaten anlayamıyor.
öyle değer verip fikir de sormayacaksın.
sana karışmasına izin verirsen eğer, o, senden daha üstün, daha akıllı olduğunu düşünecek; sen bilirsin.
çok seversen; onsuz yaşayamayacağın hissine kapılıp kaybolup gidecek,
sen bakakalacaksın.
öylesine çaresiz,
öylesine üzgün,
ve öylesine kullanılmış hissederek...
bir savaştan çıkmış gibi.
hakketmediği ilgiyi gören ben, iyi hissediyorum...
arkadaşlar,
pazar günü atölyede yeni gelen arkadaşlar vardı. daha da yeni arkadaşlar var çünkü bir kısmı bu hafta hem kulüp gezisi olduğu için gelemedi hem de geç haber aldığı için gelemedi vs. ancak bu hafta bu sorunları halledeceğimizi düşünüyorum. yine pazar günü akşama doğru buluşmayı teklif ediyorum. ne dersiniz ?
fotoğraf da yolluyorum.
öperim de pek çok..
gündelik işlerde kolaylıklar,
meltem
"demek beni kıskanmıyorsunuz ha ? beni gerçekten bu kadar çok mu seviyorsunuz ?"