"belki de üşümemek için, bana böyle sokuldu.."

8 views
Skip to first unread message

meltem ozturk

unread,
Dec 6, 2011, 10:39:29 AM12/6/11
to Atolye, Ege Öztürk, meltem ozturk, adam...@windowslive.com, kaan...@gmail.com, alikem...@yahoo.com, mert.z...@gmail.com, ecec...@gmail.com, emir....@yahoo.com, ziralus...@hotmail.com, duuyg...@hotmail.com, emirca...@gmail.com, esma_ak...@hotmail.com, sertk...@gmail.com, selman...@gmail.com, asli.ka...@gmail.com, ceperl...@hotmail.com, mor-...@hotmail.com, gamze...@gmail.com, amslree...@hotmail.com, esra...@hotmail.com, emreoza...@gmail.com, safina...@gmail.com, ugra...@hotmail.com, sahinc...@hotmail.com, sebne...@hotmail.com, ipeka...@hotmail.com, a.cagla...@gmail.com, onur...@gmail.com, ozkan....@gmail.com







1. soru : Neden uyuyamıyorum ?
2. soru : Neden uyuyamıyorum ?
3. soru : Neden uyuyamıyorum ? 

uyuyamıyorum.

üfff her zaman anlayış gösterirsen, işte böyle utanırsın en sonunda; uyuyamazsın. 
alttan alırsan, sana öyle bir tokat atarlar ki. 
sen bile hakkettiğini düşünürsün.
bir kere, en başta ilgi gösterdiğini belli etmeyeceksin.
öyle her yapılanı anlamaya çalışmayacaksın. 
yeri geldiğinde ya da fırsatını bulduğunda sömürmek zorundasın. 
hep pamuk ipliğine bağlıdır. unutmayacaksın.
sesi kötü diye hediye almayacaksın.
ya da çağırdığı her yere de gitmeyeceksin.
sende öyle her yere çağırmayacaksın, herkeslerle tanıştırmayacaksın.
seni anlamasını beklemeyeceksin çünkü zaten anlayamıyor. 
öyle değer verip fikir de sormayacaksın.
sana karışmasına izin verirsen eğer, o, senden daha üstün, daha akıllı olduğunu düşünecek; sen bilirsin.
çok seversen; onsuz yaşayamayacağın hissine kapılıp kaybolup gidecek,
sen bakakalacaksın. 
öylesine çaresiz,
öylesine üzgün,
ve öylesine kullanılmış hissederek...






bir savaştan çıkmış gibi.
hakketmediği ilgiyi gören ben, iyi hissediyorum...


arkadaşlar,
pazar günü atölyede yeni gelen arkadaşlar vardı. daha da yeni arkadaşlar var çünkü bir kısmı bu hafta hem kulüp gezisi olduğu için gelemedi hem de geç haber aldığı için gelemedi vs. ancak bu hafta bu sorunları halledeceğimizi düşünüyorum. yine  pazar günü akşama doğru  buluşmayı teklif ediyorum. ne dersiniz ? 

fotoğraf da yolluyorum. 

öperim de pek çok..


gündelik işlerde kolaylıklar,


meltem
"demek beni kıskanmıyorsunuz ha ?  beni gerçekten bu kadar çok mu seviyorsunuz ?"

meltem ozturk

unread,
Dec 6, 2011, 10:47:10 AM12/6/11
to Derya Kosucuoglu, Atolye, Ege Öztürk, meltem ozturk, adam...@windowslive.com, kaan...@gmail.com, alikem...@yahoo.com, mert.z...@gmail.com, ecec...@gmail.com, emir....@yahoo.com, ziralus...@hotmail.com, duuyg...@hotmail.com, emirca...@gmail.com, esma_ak...@hotmail.com, sertk...@gmail.com, selman...@gmail.com, asli.ka...@gmail.com, ceperl...@hotmail.com, mor-...@hotmail.com, gamze...@gmail.com, amslree...@hotmail.com, esra...@hotmail.com, emreoza...@gmail.com, safina...@gmail.com, ugra...@hotmail.com, sahinc...@hotmail.com, sebne...@hotmail.com, ipeka...@hotmail.com, a.cagla...@gmail.com, onur...@gmail.com, ozkan....@gmail.com
derya, epeyi hızlısın yahu..

6 Aralık 2011 17:41 tarihinde Derya Kosucuoglu <deryako...@gmail.com> yazdı:
Fotograf?


2011/12/6 meltem ozturk <meltemm...@gmail.com>
DSCN0666-1.jpg

murathan kurt

unread,
Dec 7, 2011, 4:45:40 AM12/7/11
to ato...@googlegroups.com
        OLur buluşalım tabi pazar günü . Kaç gibi buluşuruz ?

Gökhan Cengiz

unread,
Dec 9, 2011, 1:52:43 PM12/9/11
to ato...@googlegroups.com
Aksatmayalım bu hafta da bence, çok yararlı oluyor bu sene atölye. Yine pazar akşamı uygun olur bence de.

7 Aralık 2011 11:45 tarihinde murathan kurt <kurtmu...@gmail.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages