aşk derdinin çaresi visaldir.

7 views
Skip to first unread message

meltem ozturk

unread,
Mar 5, 2012, 3:03:46 PM3/5/12
to Atolye, meltem ozturk, Ege Öztürk, alperf...@gmail.com, adam...@windowslive.com, kaan...@gmail.com, alikem...@yahoo.com, mert.z...@gmail.com, ecec...@gmail.com, emir....@yahoo.com, ziralus...@hotmail.com, duuyg...@hotmail.com, emirca...@gmail.com, esma_ak...@hotmail.com, sertk...@gmail.com, selman...@gmail.com, asli.ka...@gmail.com, ceperl...@hotmail.com, mor-...@hotmail.com, gamze...@gmail.com, amslree...@hotmail.com, esra...@hotmail.com








sen, ihtiraslarının kurbanısın.
o da üstünde haşarat besleyen ve bu iğrenç parazitleri kendi kanıyla yaşatmaktan zevk alan bir miskin...
sen vahşileşen arzularını durduramıyorsun.
o, bir türlü kullanamadıklarını sundurmanın altında çürümeye bırakıyor..
senin hislerin, ruhunun o ıssız sokaklarında fareler gibi alelacele lağım deliklerine kaçıyor.
o, fısıldanan hüzün verici sözlerden sonra yanındaki kadınla derin bir sükuta dalıyor...
tıpkı bir ahmak gibi..

en küçük dalgalarda ne büyük fırtınaların koptuğunu kim bilebilir.?

Hayatın, bazan öyle acı, öyle vahşi bir tadı oluyor ki, insan elinde olmadan, kör karanlığın içindeki o anlık mutluluğu istemekten kendini alamıyor..
hiçbir işe yaramasa da..





arkadaşlar 8 mart perşembe günü akşam vakti saat:20.00'de atölye toplantımızı yapacağız. 
kadınlar günü :) 
şarap içip kutlarız :)

toplantılar artık 15 günde 1 kere Genç Fotoğrafçılar İnisiyatifinin galatadaki yerlerinde olacak.. 
merak edenler :http://www.gencfotografinisiyatifi.com/index_tr.html siteleri burası..

gelirseniz çok memnun olurum :) 

ben bekliyor olacağım.

meltem
"görünüşe göre ben bir mağarada, karanlık bir delikte tutukluyum.." 

Çağlar Tozluoğlu

unread,
Mar 7, 2012, 4:35:14 PM3/7/12
to ato...@googlegroups.com
Merhabalar Arkadaşlar

Yarın saat:20.00 da Genç Fotoğraf İnsiyatifinde atölye var hatırlatmak istedim. Görüşmek üzere...

Adres vermekte faide görüyorum

Tatarbey Sokak No:7 Galata / İstanbul

Açık adres: Tünelden galata kulesine doğru inerken (galipdede caddesinden) galata kulesine geldikten sonra orda diasa süper marketti (galiba) onuda geçin daha sonra ilk soldan sokağa girin daha sonra ilk soldan tekrar dönün Espaş kitabın karşısında GFİ'nin mekanını görebilirsiniz.

Hatta burda haritadan görebilirsiniz http://www.espaskitap.com/#Iletisim

Bulamazsanız beni veya meltemi ararsınız

Çağlar
05055483858
Meltem
05334571703

Fetih Topaloğlu

unread,
Mar 7, 2012, 7:42:59 PM3/7/12
to ato...@googlegroups.com
zira faideli de oldu.

7 Mart 2012 23:35 tarihinde Çağlar Tozluoğlu <tozlu...@yahoo.com> yazdı:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages