Metalo laužas

Virgilija

to atliekos
kur dėti surinkta savo namo teritorijoje nereikalingą metalo laužą?
Sttambios įmonės tuo neužsiima, o aš apti nepajėgsiu jiems to atvežti,
nepakelsiu tiesiog. O dar sako, kad reiktu perpjauti, jei labai didelė
platforma yra.
Kaip tai padaryt, gal jūs gerbiamieji aplinkos ir mūsų žemės mylėtojai
galite man padėti?

Laimis Zmuida

to atli...@googlegroups.com
O kuriame jus mieste? Paieskokite skelbimuose ar google "superkame
metalo lauza isvezame patys". Atvaziuoja tokie sustri berniukai, viska
susipjausto ir issiveza staigiai. Musu vonia paeme dar net nespejus
paskambinti. Kazkas kitas pranese. Man beliko tik pinigus paimt ir
viskas.

Laimis Zmuida
www.ekonaujienos.lt

Virgilija

to atliekos
Vilniaus rajone mes. Gerai pabandysiu surasti per skelbimus. Ačiū

On Jan 18, 5:33 pm, Laimis Zmuida <zmu...@gmail.com> wrote:
> [...]
> susipjausto ir issiveza staigiai. Musu vonia paeme dar net nespejus
> paskambinti. Kazkas kitas pranese. Man beliko tik pinigus paimt ir

Almontas Kybartas

to atli...@googlegroups.com
1806 tel visoje lietuvoje isveza elektronikos ir metalo atliekas.

Pagarbiai

Almontas Kybartas
Generalinis Direktorius

UAB „EMP recycling"