ar nenaikinamas atliekų rūšiavimas?

ezerosala

to atliekos
Pastebėjau, kad prie mano namų Vilniuje jau koks mėnuo dingę rūšiavimo
konteineriai, likęs tik bendras. Ką tai galėtų reikšti? Nejaugi
"taupymą"?

ezerosala

to atliekos

Parašiusi internetiniu adresu, nurodytu ant konteinerių, gavau štai
kokį atsakymą:

Laba diena,

Labai apgailestaujame del susidariusios situacijos.
Senieji konteineriai buvo isvezti, nes Jusu rajone pasikeite atlieku
vezejas.
Vilniaus miesto savivaldybe ir UAB "Ecoservice" iesko galimybių, kaip
aprupinti rajono gyventojus antriniu zaliavu rusiavimo konteineriais,
kurie yra neatlygintinai suteikti Aplinkos Ministerijos. Siuo metu kai
kurie vezejai disponuoja per dideliu kiekiu konteineriu, lyginant su
aptarnaujama teritorija, o kai kuriu vezeju aptarnaujamoms
teritorijoms ju pritruko.
Suprantama, kad gyventojai del to nekalti ir neturetu būti ivelti i
biurokratine masina. Tik noreciau akcentuoti, kad mokestis uz atlieku
vezima tikrai nepadidės - jis tik sumazes, pasikeitus vezejui. O
konteineriai tikrai atsiras, nes vis dar tikime, kad su savivaldybes
darbuotojais galime kazka padaryti gyventoju labui.

Daiva Skrupskelienė
Komercijos direktorė
UAB "Ecoservice"

Artūras Pečkys

to atli...@googlegroups.com
Labai nemalonu, kad susidarė tokia situacija.
Šiuo metu, kai šalia namų nestovi antrinių žaliavų konteineriai, siūlau naudotis papildančia atliekų sistema, t.y. rūšiuoti ir vežti parduoti į supirktuvėsę. Mano žiniomis prie Savanorių prospekto Hyper Rimi Vilniuje yra stiklo taros ir duženų supirktuvė.

Ar kas nors žinote, kur įvairiuose miestuose yra antrinių žaliavų supirktuvės, ką superka ir kokiomis kainomis, koks mažiausias priimamas kiekis?

Iš anksto ačiū už atsakymus.
--
Artūras Pečkys

Vita Dikšaitytė

to atli...@googlegroups.com
Prie mandarino irgi duženas/butelius priima ir net duoda kažkiek kapeikų (nedaug, net nepamenu kiek..) :)

Sigita K

to atli...@googlegroups.com
Stiklo atliekos ir duzenos taip pat superkamos ir Siaures miestelyje, prie Hyper Rimi.