Re: [sgmd] jei tikras gamtininkas - prisidek

Artūras Pečkys

to sg...@googlegroups.com, atli...@googlegroups.com
Parašykit man laišką, kokiais būdais tu prisidėti prie akcijos "Nedarom2009". O gal prasmingiau būtų mano ir jūsų akciją pavadinti "Nedarom visą gyvenimą" . Akcijai reikalingi žmonės:
  • kartą ar kelis kartus per metus dalyvaujantys  šiukšlių rinkimo akcijoje
  • renkantys perskaitytus laikraščius
  • renkantys tuščias aliuminio skardines
  • suspaudžiantys plastikinius butelius prieš metant juos į rūšiavimo konteinerį
  • priduodantys depozitinius butelius į supirkimo punktus
  • naudojantys daugkartinio naudojimo akumuliatorius
  • gamtoje naudojantys daugkartinius indus
  • vežantys sugedusią elektroniką į taisyklą
  • priduodantys pavojingas atliekas į pavojingų atliekų punktus
  • kompostuojantys sodo ir virtuvės atliekas
  • mokantys kitus rūšiuoti.
Kitus dalyvavimo būdus sugalvokite patys.
--

Artūras Pečkys
atliekos.visiems.lt administratorius