Fío musical

Tucho Mendez

to Tecnoloxía e OIE de Atios
Con obxecto de que nas clases de informática se poida escoitar música
(sen que entorpeza o traballo), vaise crear unha lista musical para a
que podedes facer peticións neste fío. Logo se irán conseguindo as
cancións e se poñerán según se vaia vendo.

Tucho Mendez

to Tecnoloxía e OIE de Atios
Empezo eu, Rihanna: Bitch, I'm special.

alba santiago diaz

to Tecnoloxía e OIE de Atios
Hola son alba.Pareceme moy boa idea e a min gustaríame escoitar
mentres traballo:nigga feat belinda a canción chámase "te quiero".
Deica loguiño.

Eviitha Cariide SeiijO

to Tecnoloxía e OIE de Atios
Ola tuuchO wenuu pOs xOp QerO pOner una canciiOn super bOniitha ehh
xDDèe
es de daddy yankee y se titula llamado de emergencia
wenu xa me pOndras la canciiOn en clase ehh
un besiithO enOrme

nerea gonzalez souto

to Tecnoloxía e OIE de Atios
olas tuchoo!!
jaja puess a mi me gustaa sin ti de joey montana jaja
si no te gusta mala suerte ;)
xaoo jaja