Notas de oie

Tucho Mendez

to Tecnoloxía e OIE de Atios
Ola emprendedor@s, pronto vos dirá Felisa as notas de OIE, e quería
facer unha aclaración importante.
Eu estou moi contento con vós e co voso traballo no proxecto do
Quarto, se por iso fora levaríades tod@s un 9,75 (desconto o 0,25
porque sodes uns desorganizados que mandades as pezas a dar voltas
polas mesas sen que cheguen nunca a rematarse).
O problema é que fixemos un exercicio de publicidade que contaba para
nota e aí, sinceramente, estou seguro de que o podíades ter feito
moitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisimo mellor, polo
menos a maioría de vós.
Así que todo isto é para decirvos que todo o que vos falta até o 9.75
é polo exercicio ese, que tedes que esforzarvos máis en facer os
traballos de clase que non nos gustan.
De todos xeitos, espero que non teñades queixa, porque a máis de un/ha
me tiven que conter para non suspendelo pola cutrez do seu exercicio,
e aínda así leva nota grazas ao traballo en clase.
Nada máis, coidádevos moito e espero vervos axiña.

Eviitha Cariide SeiijO

to atioste...@googlegroups.com
tuuchO graciiaS pOr eeSes 9 y liidiia nO esta conforme con su nOtaa DECEPCIONADA

--
aYê CapOeiira the Best