alguén coñece isto?

tucho mendez

to Tecnoloxía e OIE de Atios

nerea gonzalez souto

to atioste...@googlegroups.com
si tucho eu o coñezo jeje,estou inscrita nese xogo,se queres saber algo del dimo

chao

Tucho Mendez

to Tecnoloxía e OIE de Atios
Pois eu empezara a xogar xusto antes de romperme o tendón, agora parei
por razóns obvias. Aínda non podo estar moito tempo diante da pantalla
porque teño que ter o pé en alto e a postura é un pouco incómoda, pero
en canto poida heime poñer outra vez con el. Se hai máis xente que se
apunta igual podíamos facer unha alianza valdoviñesa...

On 14 mar, 19:02, nerea gonzalez souto <nereita0...@gmail.com> wrote:
> si tucho eu o coñezo jeje,estou inscrita nese xogo,se queres saber algo del
> dimo
>
> chao

Leticia Serantes

to Tecnoloxía e OIE de Atios
non ven o caso pero.....

TUCHO BOTAMOSCHE MOITO DE MENOS!!!! XA TE VALE!!!

chaooo

nerea gonzalez souto

to atioste...@googlegroups.com
jejje,eu xa estou xogando xD,a min pareceme ben ke a xente se apunto pero teriamos ke estar todos no mesmo mundo de xogo,en ke mundo estasd ti?dimo kando poidas jeejeje

recuperate tuchooo!!!^^

Tucho Mendez

to Tecnoloxía e OIE de Atios
Eu estou (ben, estaba...) xogando no server 9, o que pasa é que agora,
de momento non podo estar no ordenador máis de 5 minutiños porque me
costa moito baixar a onde está e logo en seguida me doe a perna. En
seguida vou ter un portátil e wifi e entón xa lle poderei adicar máis
tempo a estas cousas importantes, xa vos avisarei.
E moitas grazas a tod@s polos correos e mensaxes de ánimo, de verdade
que me fai moita ilusión. Eu tamén vos vou botar de menos, pero non
pensedes... xa pasarei por aí a darvos un pouco a lata!

On 18 mar, 23:00, nerea gonzalez souto <nereita0...@gmail.com> wrote:
> [...]
> teriamos ke estar todos no mesmo mundo de xogo,en ke mundo estasd ti?dimo

nerea gonzalez souto

to atioste...@googlegroups.com
olas!
parece ben que non nos abandones jeje,pero bueno ten coidado porque se caes outra vez vai ser peor jaja
eu estou xogando no server 2 pero bueno todo se pode amañar
xa coñecimos a tua sustituta e parece ke e simpatica,non sabemos porque so nos deu unha clase jeje
ata logo tucho,mellorate,e mira ben onde pisas non vaia ser...

Tucho Mendez

to Tecnoloxía e OIE de Atios
tratádea ben...
xa falaremos do travian.