Hai que ler isto

1 view

Tucho Mendez

to Tecnoloxía e OIE de Atios
Porque é bon ler e porque é importante que sigades as mensaxes do
foro. E porque os dous primeiros de cada clase que contesten neste fío
levan un positivo.

Raúl Pantin

to atioste...@googlegroups.com
olassssss

nerea gonzalez souto

to atioste...@googlegroups.com
ola

cristobal colon leira

to atioste...@googlegroups.com

k pasa

Estefania Lopez

to atioste...@googlegroups.com
ola raul

Leticia Serantes

to Tecnoloxía e OIE de Atios
Bueno eu firmo por si acaso teño un positivi ;)

On Dec 10, 2:26 pm, "Estefania Lopez" <fanny....@gmail.com> wrote:
> ola raul

alba santiago diaz

to atioste...@googlegroups.com
ola!!!!Eu tamén firmo por si acaso

Moisés Pita

to Tecnoloxía e OIE de Atios
hola

On 10 dic 2008, 17:02, "alba santiago diaz" <albit...@gmail.com>
wrote:
> ola!!!!Eu tamén firmo por si acaso

Eviitha Cariide SeiijO

to atioste...@googlegroups.com

1 - Qué é o que anuncia?

Un coche de marca seat altea XL.O especial que ten este cohe é que ten moito espacio.O coche é familiar.

2 - Cómo é o anuncio? (Que tipo de música ten, que tipo de personaxes saen, que cores se ven, que historia conta, que tipo de planos usa...)

Ten musica movida, a cancion di que os animais teñen que montar de dous en dous no choche e isto determina que o coche ten moito espacio.Os personaxes que saen son unha muller de mais ou menos 30 anos un home da mesma idade e un neno que cando chega a seu coche ve a todolos seus bonecos dentro de coche.

Os cores que máis se localizan son cores escuros porque o anuncio esta feito pola noite os animais despertanse mentras as persoas estan durmindo.Os animais metense no coche porque ten moito espacio se non no entrarian.

Os planos son panoramicos ao principio antes de que saia o mono.Planos xerais cando saen todolos animas andando.Planos medios moi curto cando saen os personaxes.

3 - A quen cres que vai dirixido? (céntrate nos aspectos de sexo, idade e nivel económico) En que franxa horaria o emitirías?

Vai dirixido a persoas maores de 18 anos que queran comprar un coche e que teñan familia pequenos ou maires porque asi lle entra os bonecos a compra etc

4 - Cómo fai para vender o producto? (Que cres que ten o anuncio que pode facer que alguén compre o producto)

Mete os bonecos detro do coche para expresar que como entran todos esos bonecos ten moito espacio.

5 - Cómo é o producto que anuncia? (Conta todo o que saibas ou penses que saibas sobre el)

Un coche último modelo moi amplio con 5 puertas os asientos de atrás movente cara diante e cara atrás para a sua comodidade de meter obxectos grandes no maleteiro

http://es.youtube.com/watch?v=l1hFMHIAjr4

Eviitha Cariide SeiijO

to atioste...@googlegroups.com

Claudia Pena

to Tecnoloxía e OIE de Atios
ola tucho!!

On Jan 16, 1:00 pm, "Eviitha Cariide SeiijO"