merhabalar...

1 view
Skip to first unread message

ali dablan

unread,
May 23, 2008, 2:48:40 AM5/23/08
to atili...@googlegroups.com
   merhabalar arkadaşlar,
 
 uzun bir süre sonra mail grubumuz açılmış hepimize hayırlı olsun.
bütün üyelerin katılacağı bir toplantı ayarlamaya çalıştık geçen hafta ama malesef
katılım azdı.
mail grubumuz açıldığına göre buradan hepimize uygun bir saat belirleyelim hep beraber
ve bir araya gelelim.
etkinlikleri tartışalım ve gelecek sene için yıllık plan hazırlıyalım.
mesela çok önemli olduğuna inandığım bazıları;
 
 - dergi,kitap ve gazete takibi bunları mail grubun da tartışalım, böylece mail grubunu sadece iletişim için kullanmamış oluruz.
 - 5 haftalık tarih okulu
 - konferanslar
 - ........v.b.
 
bütün bunları tartışalım ve hazırlanalım.
ama toplantıyı ayarlamamız çok önemli, finallerden önce yapalım .
hafta sonu uyarmı sizlere?
 

elif taşkın

unread,
May 23, 2008, 7:20:55 AM5/23/08
to atili...@googlegroups.com
resmi olarak ADT katılamadım.Fakat etkinlikleri arasında yer almak istiyorum.Hafta sonu yapılacak olan toplantıda da resmi olarak üye olamak için katılmak istiyorum




Şimdi aileye katılmanın tam zamanı - Yeni nesil Ücretsiz Windows Live Hizmetlerini şimdi edinin! Buraya tıkla!

ali dablan

unread,
May 23, 2008, 8:34:53 AM5/23/08
to atili...@googlegroups.com
slm elif,
toplantı saatini burada kkonuşacaz zaten, mutlaka gel toplantıya.

 
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages