cvp yok.....

0 views
Skip to first unread message

ali dablan

unread,
May 26, 2008, 3:40:52 AM5/26/08
to atili...@googlegroups.com, emre...@hotmail.com, berka...@hotmail.com
merhabalar arkadaşlar,
Toplantı için mail attık elif arkadaşımızın dışında kimse dönmedi bize,
doğaldır tabi finaller yaklaşıyor, ama arkadaşlar dönem bitmeden son bir defa toplanalım
diyoruz. Bu topluluğumuz için çok önemli.Ayrıca Eskişehir Osmangazi Ünv. düzenlenen
kongrede 24 Bağımsız ADT/ADK 'nın bir araya gelerek bir birlik oluşturduğunu söylemiştik.
Bu 24 üniversite 21 veya 28 haziran da (tarihi kesinleşince sizlere bildirecez) Ankara da bir araya gelerek bir çalıştay
düzenlemeyi planlıyoruz.
 
     Bu çalıştayda;
--ilk sayısı çıkan dergimiz (NASIL) bundan sonraki sayıları için temsilciler ,taslak  v.b.
--Bu oluşturulan birlikte Dernekleşmeye gidilsinmi ? gidilmesinmi?
--Gidilecekse eğer Bu derneğin adı, yapısı v.b.
--.........
 
bütün bu konular konuşulacak.
bizde bütün bunları kendi içimizde konuşalım diyoruz.
 
lütfen toplantı tarihini hep birlikte burada kararlaştıralım.....
 
                      Atılım Ünv. ADT Başkanı
 
                                 Ali DABLAN
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages