toplantı

ömür kaman

to as...@googlegroups.com
herkesten özür dilerim bir işim çıktığı için yarınki toplantıya katılamayacağım bunun telefisini yapacağımdan şüpheniz olmasın.Sizlere iyi çalışmalar dilerim. ömür

Tamamıyla yeni Windows Live Messenger ailesine katıl Buraya tıkla!

ufuk berberoglu

to as...@googlegroups.com

mail grubu için teşekkürler Ömür, eline sağlık. İzmir'den bu sabah döndüm, size söz ettiğim ppt.sunumu gönderemiyorum (sanırım ek kabul etmiyor).Yarın toplantıya getiririm,ayrıca soru taslağının çıktısını da getireceğim.
 iyi çalışmalar,Ufuk.

ufuk berberoglu

to as...@googlegroups.com
25.11.08 toplantısı sonunda soruların durumu ektedir, konuştuğumuz eklemeleri yaparak sonraki toplantıya gelirsek yararlı olur,kolay gelsin.Ufuk

ASYE-sorular,25.11.08.doc

ufuk berberoglu

to as...@googlegroups.com
Beslenme konusunda danışman desteği için, öğleden sonraları 13.30-14.30 arası odasında olacağını ileten diyetisyenimize ilişkin bilgiler aşağıdadır. Görüşecek ark.lar uğrayıp görüşebilirler.Kolay gelsin.Ufuk.

Selimiye Devlet Hastanesi
Dyt. Esra Bilge.