Trobada familiar

13 views
Skip to first unread message

Jordi de Carreras

unread,
Apr 29, 2014, 6:43:01 PM4/29/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola a tothom,

Avui ens hem trobat amb la Cristina (Emma) i hem comentat que aviat està programada la trobada "lúdica" de l'Escoleta, el diumege 11 de maig a Cassà de la Selva, si no m'he perdut cap canvi.

Dèiem que hauríem d'anar concretant, i  podem començar per confirmar els que hi anirem (segons el doodle som 8 famílies).

A mida que anem confirmant podem també anar dient què portarem per dinar i/o beure.

Fins ara!
Jordi
(Juno)







El diumenge 11 de maig va ser la data que

Gema (Isona)
Gema (Isona), Sunday, 16 March 2014 11:00 - 17:00: Yes



Gema (Isona), Sunday, 4 May 2014 11:00 - 17:00: Yes Gema (Isona), Sunday, 11 May 2014 11:00 - 17:00: Yes
Desiree (kim)


Desiree (kim), Sunday, 30 March 2014 11:00 - 17:00: Yes


Desiree (kim), Sunday, 11 May 2014 11:00 - 17:00: Yes
quim i marta





quim i marta, Sunday, 4 May 2014 11:00 - 17:00: Yes quim i marta, Sunday, 11 May 2014 11:00 - 17:00: Yes quim i marta, Sunday, 25 May 2014 11:00 - 17:00: Yes
Xavi i Mònica (Teo)
Xavi i Mònica (Teo), Sunday, 16 March 2014 11:00 - 17:00: Yes Xavi i Mònica (Teo), Sunday, 23 March 2014 11:00 - 17:00: Yes
Xavi i Mònica (Teo), Sunday, 13 April 2014 11:00 - 17:00: Yes Xavi i Mònica (Teo), Sunday, 27 April 2014 11:00 - 17:00: Yes
Xavi i Mònica (Teo), Sunday, 11 May 2014 11:00 - 17:00: Yes Xavi i Mònica (Teo), Sunday, 25 May 2014 11:00 - 17:00: Yes
Oscar i Inma ( Chloe)
Oscar i Inma ( Chloe), Sunday, 16 March 2014 11:00 - 17:00: Yes


Oscar i Inma ( Chloe), Sunday, 27 April 2014 11:00 - 17:00: Yes
Oscar i Inma ( Chloe), Sunday, 11 May 2014 11:00 - 17:00: Yes








Anna (Olivia)



Anna (Olivia), Sunday, 13 April 2014 11:00 - 17:00: Yes Anna (Olivia), Sunday, 27 April 2014 11:00 - 17:00: Yes
Anna (Olivia), Sunday, 11 May 2014 11:00 - 17:00: Yes


















Euge i Jordi (Juno)




Euge i Jordi (Juno), Sunday, 27 April 2014 11:00 - 17:00: Yes
Euge i Jordi (Juno), Sunday, 11 May 2014 11:00 - 17:00: Yes Euge i Jordi (Juno), Sunday, 25 May 2014 11:00 - 17:00: Yes
Rubén i Marta (Isaac

Cristina Negre

unread,
Apr 30, 2014, 11:00:08 AM4/30/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola a tothom!

A nosaltres ens aniria bé saber si al final la trobada es farà a casa nostra. Podríem confirmar el lloc i l'assistència?
I, per altra banda, si ningú hi té inconvenient, els hi diria a les educadores que hi estan invitades.
Tema menjar: què us sembla si cada família porta lo seu i si després es vol es comparteix? Crec que seria el millor per tema organitzatiu.

Petons!!!!

Cris ( Emma Díaz)

El dia 30/04/2014 0.43, "Jordi de Carreras" <jord...@gmail.com> va escriure:
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

Gema Sebastian Sanz

unread,
Apr 30, 2014, 11:09:41 AM4/30/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola!
Nosaltres haviem posat q si, pero finalment no podem, al menys al mati, ja q tenim un acte del q l'Edgar es part organitzadora...
Em sap greu.
Espero q ho passeu molt be.
Gema

Quim XTEC

unread,
Apr 30, 2014, 5:46:32 PM4/30/14
to Escoleta
Hola, 

Nosaltres sí podem venir i ens va bé a casa la Cristina.

Fins aviat, 

Quim i Marta

desireehortigon1

unread,
May 1, 2014, 4:57:40 AM5/1/14
to escoleta assemblea
Nosaltres ens apuntem. ..
Ens sembla perfecte que cadascu porti alguna cosa i compartim.
Desireé, Chema, Pau i kim


Enviado de Samsung Mobile



-------- Mensaje original --------
De: Cristina Negre <cnegre...@gmail.com>
Fecha: 30/04/2014 17:00 (GMT+01:00)
Para: assemblea_fam...@googlegroups.com
Asunto: Re: Trobada familiar

xavier...@alumni.esade.edu

unread,
May 1, 2014, 12:14:21 PM5/1/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Ídem de ídem, ens sembla perfecte el pla.

Una abraçada 
Teo, Mònica i Xavi.

El 01/05/2014, a les 10.58, "desireehortigon1" <desireeh...@hotmail.com> va escriure:

Ruben Sapinya

unread,
May 1, 2014, 1:45:18 PM5/1/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Nosaltres no sabem encara, dependrà d la recuperació d la Marta! Suposo q fins al darrer moment no podrem assegurar res.

El dia 01/05/2014 18:14, <xavier...@alumni.esade.edu> va escriure:

MARIA INMACULADA MARTINEZ PUCHE

unread,
May 1, 2014, 2:35:55 PM5/1/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola!!! Nosotros si vamos!! Una propuesta: se podría hacer barbacoa??? O es mucho jaleo???
Chloe,Oscar y Inma

Cristina Negre

unread,
May 1, 2014, 3:16:23 PM5/1/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Si voleu pot fer-se barbacoa. Cada família que porti el que vulgui per dinar i després podem compartir, no?

El dia 01/05/2014 20.35, "MARIA INMACULADA MARTINEZ PUCHE" <mma...@xtec.cat> va escriure:

Manuela Fernández

unread,
May 2, 2014, 2:30:38 AM5/2/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola!
Nosaltres no vam fer el doodle pero ens agradaria venir! Potser tambe venim amb l'avia i tot. Ens semblem be les propostes per dinar i despres compartir, si fem barbacoa podem portar carn i verduretes... Tant de bo faci bo!
Manuela, Daniel i Leo

El dia 01/05/2014 21:16, "Cristina Negre" <cnegre...@gmail.com> va escriure:

Olga

unread,
May 5, 2014, 5:35:33 AM5/5/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola!
Nosaltres ja vam posar que aquests dia no ens anava bé.
Ens hagués agradat molt venir! En una altra ocasió serà!
Qué ho passeu bé!
 
Olga ( Tanit)
 

 

Date: Thu, 1 May 2014 21:16:23 +0200
Subject: Re: Trobada familiar
From: cnegre...@gmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com

marta rovira

unread,
May 5, 2014, 5:53:46 AM5/5/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola,

Nosaltres finalment ens apuntem, no estàvem al doodle.

Ja ens direu direccio exacte, ok? A quina hora quedem aprox.?

Gracies!!

Marta (mama Carla)

El dia 05/05/2014 11:35, "Olga" <olgal...@hotmail.com> va escriure:

Cristina Llavina

unread,
May 5, 2014, 4:14:02 PM5/5/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Nosaltres tambe vindrem

Cris (claudia)

Oscar Diaz Rodriguez

unread,
May 8, 2014, 4:42:02 PM5/8/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Os ha llegado la direccion ...?? A todos

--

Quim XTEC

unread,
May 8, 2014, 5:10:36 PM5/8/14
to Escoleta
ok , gràcies, 

Quim

marta rovira

unread,
May 8, 2014, 6:41:50 PM5/8/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Rebut gracies!!

Marta

El dia 08/05/2014 23:10, "Quim XTEC" <jr...@xtec.cat> va escriure:

Daniel Martinez

unread,
May 9, 2014, 1:07:00 AM5/9/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Si ens ha arribat, gracies.

xavier...@alumni.esade.edu

unread,
May 9, 2014, 1:30:51 AM5/9/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
A naltros també, per cert a quina hora ens trobem allí?

Xavi.

El 09/05/2014, a les 7.09, "Daniel Martinez" <dmlev...@gmail.com> va escriure:

Cristina Negre

unread,
May 9, 2014, 1:39:16 AM5/9/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Bon dia a tothom!!!!

Podeu anar vinguent quan vulgueu però jo fixaria una hora per dinar. Cap a la 1'30h què us sembla?
Per dinar, quedem que tothom porta el que vulgui ( també carn crua per fer) i penseu en portar beguda, berenar i estris de menjar. Taules i cadires no calen.
Un petó a tots!!!!!!

El dia 09/05/2014 7.30, <xavier...@alumni.esade.edu> va escriure:

Jordi de Carreras

unread,
May 9, 2014, 7:05:27 AM5/9/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Gràcies Cristina,
Disculpa que no havíem dit res de l'adreça, crec que hi arribarem bé.
fins diumenge,
Jordi

Manuela Fernández

unread,
May 10, 2014, 4:18:51 PM5/10/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola famílies, bona nit!!
Ens sap molt de greu perquè en teníem moltes ganes i a més segur que haguessin gaudit molt tots tres... però no vindrem demà a dinar.
Passeu-ho genial famílies i ja compartireu :)
Manuela, Leo i Daniel

El dia 09/05/2014 13:05, "Jordi de Carreras" <jord...@gmail.com> va escriure:

Cristina Negre

unread,
May 11, 2014, 2:18:50 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola a tothom!!!!!
Per aquí el temps no ens acompanya. Ara mateix no plou però la previsió és de que ho faci tot el dia.

El dia 10/05/2014 22.18, "Manuela Fernández" <man...@gmail.com> va escriure:
Screenshot_2014-05-11-08-06-02.png

MARIA INMACULADA MARTINEZ PUCHE

unread,
May 11, 2014, 2:19:40 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola familias!!!! Tenemos al papi de la Chloe enfermo y queríamos preguntar si Chloe y yo podríamos ir en el coche con alguna familia, Es para no ir solas en el nuestro. OS dejo mi tfn. 616845422
Gracias

MARIA INMACULADA MARTINEZ PUCHE

unread,
May 11, 2014, 2:21:46 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Vaya!!! Que pena con el tiempo....... Que hacemos entonces??? Bueno nosotras no sabemos si iremos.confirmamos durante la mañana

marta rovira

unread,
May 11, 2014, 2:42:50 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola!

Ostres! ! Cristina, com ho veieu vosaltres, si ho voleu deixar per un altre dia. Com ho veieu,

Salut

Marta ( carla )

El dia 11/05/2014 8:21, "MARIA INMACULADA MARTINEZ PUCHE" <mma...@xtec.cat> va escriure:

xavier...@alumni.esade.edu

unread,
May 11, 2014, 4:04:00 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Per nosaltres com vosaltres veieu, doncs per moltes càmeres i radars meteorològics, vosaltres teniu la millor finestra per veure cóm pinta el tema.

El que si que hauríem de mirar de fer és decidir-ho entre tots no molt tard, així sempre podem mirar d'oferir una alternativa als petits (en Teo ja fa estona que diu quan sortirem de casa ;-))))

Petons.
Mònica i Xavi (Teo)

El 11/05/2014, a les 9.41, "Cristina Negre" <cnegre...@gmail.com> va escriure:
<Screenshot_2014-05-11-08-06-02.png>

Cristina Negre

unread,
May 11, 2014, 4:16:52 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola!

M'he estat informant sobre el temps i sembla que no plourà però que estarà ennuvolat.
Suposo que serà així.
Cada família que valori el que li sembli millor.
Ara no plou, va sortint el sol i va marxant i la temperatura és d'uns 20 graus.

El dia 11/05/2014 8.42, "marta rovira" <marta.rovi...@gmail.com> va escriure:

marta rovira

unread,
May 11, 2014, 4:22:52 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola!!

Ho tirem endavant doncs?

Per nosaltres, si.

Salut

Marta

El dia 11/05/2014 10:16, "Cristina Negre" <cnegre...@gmail.com> va escriure:

Jordi de Carreras

unread,
May 11, 2014, 4:23:19 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Bon dia a tothom,

A nosaltres ens fa il·lusió anar-hi i trobar-nos, encara que el temps no acompanyi.

Però naturalment, si vosaltres, Cristina i Òscar, no ho veieu viable per qualsevol cosa, doncs llavors si que no valdria la pena.

Nosaltres ens anem preparant, i si al final és que no, tampoc passa res.

una abraçada,
Jordi i Euge.

desireehortigon1

unread,
May 11, 2014, 4:26:21 AM5/11/14
to escoleta assemblea
Bon dia
Si no plou i la temperatura és bona nosaltres anem
Desireé, , Chema, Pau i kim


Enviado de Samsung Mobile



-------- Mensaje original --------
De: Jordi de Carreras <jord...@gmail.com>
Fecha: 11/05/2014 10:23 (GMT+01:00)
Para: assemblea_fam...@googlegroups.com
Asunto: Re: Trobada familiar


Cristina Negre

unread,
May 11, 2014, 4:28:50 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Per nosaltres també ok!!!! Jo crec que el dia aguantarà!

El dia 11/05/2014 10.26, "desireehortigon1" <desireeh...@hotmail.com> va escriure:

xavier...@alumni.esade.edu

unread,
May 11, 2014, 4:30:12 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Per nosaltres també creiem que val la pena. En tot cas ja durem impermeable i botes ;-))))

Fins d'aquí una estona.
Teo, Mònica i Xavi.

El 11/05/2014, a les 10.27, "desireehortigon1" <desireeh...@hotmail.com> va escriure:

Cristina Negre

unread,
May 11, 2014, 4:32:05 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Em sembla perfecte!

El dia 11/05/2014 10.30, <xavier...@alumni.esade.edu> va escriure:

Quim XTEC

unread,
May 11, 2014, 5:27:12 AM5/11/14
to Escoleta
Hola, 

Al final després de veure l' evolució, ens sap greu però no podem pujar. L' Aina s' ha llevat amb febrícula i ara té febre, així que no ens podem aventurar.

Ens sap greu. Que us divertiu molt!!

Quim i Marta

Cristina Negre

unread,
May 11, 2014, 6:02:47 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Us envio els nostres telf per si fos el cas

Cris 657147908
Oscar 629303169

El dia 11/05/2014 11.27, "Quim XTEC" <jr...@xtec.cat> va escriure:

eugenia martinez

unread,
May 11, 2014, 6:15:04 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Gràcies!
Estem sortint ara
Euge

Oscar Diaz Rodriguez

unread,
May 11, 2014, 6:28:55 AM5/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Si algu no ho troba que hem truqui....
629303169 oscar

MONICA SERRANO GUTIERREZ

unread,
May 12, 2014, 2:52:59 AM5/12/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Gràcies Cristina i Oscar per fer d'ahir un dia meravellós i obrir les portes de casa vostra.

Va ser fantàstic i els nens van gaudir un munt (en Teo no va durar ni 5 minuts despert al cotxe)!!!

A les famílies ens ha costat animar-nos a fer la primera sortida, però, donada l'experiència només cal preparar un doodle per veure quan fem la següent:

Gràcies a totes i tots per compartir el dia!!!  Ah... i a la final vam fer sortir el sol.
Petonets,
MNC, Xavi i Teo.

______________________________________
Monica Serrano

____________________________________________
Before printing think about your responsibility
and commitment to the ENVIRONMENT


From: assemblea_fam...@googlegroups.com [assemblea_fam...@googlegroups.com] on behalf of Oscar Diaz Rodriguez [emmar...@gmail.com]
Sent: 11 May 2014 12:28
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
Subject: Re: Trobada familiar



Aquest correu electrònic i els annexos poden contenir informació confidencial o protegida legalment i està adreçat exclusivament a la persona o entitat destinatària. Si no sou el destinatari final o la persona encarregada de rebre’l, no esteu autoritzat a llegir-lo, retenir-lo, modificar-lo, distribuir-lo, copiar-lo ni a revelar-ne el contingut. Si heu rebut aquest correu electrònic per error, us preguem que n’informeu al remitent i que elimineu del sistema el missatge i el material annex que pugui contenir. Gràcies per la vostra col·laboració.

Este correo electrónico y sus anexos pueden contener información confidencial o legalmente protegida y está exclusivamente dirigido a la persona o entidad destinataria. Si usted no es el destinatario final o la persona encargada de recibirlo, no está autorizado a leerlo, retenerlo, modificarlo, distribuirlo, copiarlo ni a revelar su contenido. Si ha recibido este mensaje electrónico por error, le rogamos que informe al remitente y elimine del sistema el mensaje y el material anexo que pueda contener. Gracias por su colaboración.

This email message and any documents attached to it may contain confidential or legally protected material and are intended solely for the use of the individual or organization to whom they are addressed. We remind you that if you are not the intended recipient of this email message or the person responsible for processing it, then you are not authorized to read, save, modify, send, copy or disclose any of its contents. If you have received this email message by mistake, we kindly ask you to inform the sender of this and to eliminate both the message and any attachments it carries from your account. Thank you for your collaboration.

Olga

unread,
May 12, 2014, 4:44:28 AM5/12/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Ei, sí!
A veure si repetim; que a nosaltres que no vam poder venir ens agradaria!
 
olga ( tanit)
 

From: monica....@ub.edu
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
Subject: RE: Trobada familiar
Date: Mon, 12 May 2014 06:52:59 +0000

xavier...@alumni.esade.edu

unread,
May 12, 2014, 4:47:06 AM5/12/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola famílies,

Us completo el mail de la Mònica amb unes "fotillos" dels petits recarregant energies (que en van consumir moltes ;-)))).

Xavi (Teo i Mònica)

image.jpeg

image.jpeg

El 12/05/2014, a les 8.59, "MONICA SERRANO GUTIERREZ" <monica....@ub.edu> va escriure:
image.jpeg
image.jpeg

eugenia martinez

unread,
May 12, 2014, 5:15:17 AM5/12/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
si,, va estar molt bé!
paratge i companyia fantàstics!
euge ( juno)

marta rovira

unread,
May 12, 2014, 5:22:57 AM5/12/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Ei!!

Nosaltres tambe ens ho vam passar molt be. Gracies a tots!!

El Pol i la Carla van tardar 30 seg. en adormir se al cotxe. Van disfrutar un munt.

Abraçada,

Marta & co.

El dia 12/05/2014 11:15, "eugenia martinez" <euge...@gmail.com> va escriure:

desireehortigon1

unread,
May 12, 2014, 5:27:35 AM5/12/14
to escoleta assemblea
Sii la primera sortida ha sigut fantàstica...
Gràcies families
Una abraçada
Desireé, Chema, Pau i kim


Enviado de Samsung Mobile



-------- Mensaje original --------
De: marta rovira <marta.rovi...@gmail.com>
Fecha: 12/05/2014 11:23 (GMT+01:00)

Jordi de Carreras

unread,
May 12, 2014, 4:33:03 PM5/12/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Gràcies Cristina i Òscar per fer possible la trobada.
Va ser molt agradable.
Espero que ho puguem repetir d'aquí un any amb les obres fetes i tots vosaltres adaptats, inclús els gripaus...
una abraçada.
Jordi.

Cristina Negre

unread,
May 12, 2014, 4:41:42 PM5/12/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Moltes gràcies a tots!!!! Ens va encantar poder compartir aquest dia amb vosaltres!!!!! Ens ho vam passar super bé i els nens més.
I tant que podrem repetir-ho!!!!!!!!!!!!

El dia 12/05/2014 22.33, "Jordi de Carreras" <jord...@gmail.com> va escriure:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages