Després de llegir el mail de les educadores d'aquesta tarda m´he quedat super pillada pensant com podia ser tanta casualitat, i tenint en compte que les casualitats no existeixen, i pensant pensant m'he adonat que en una assemblea de principi de curs es va parlar que es redirigia el mail lescoletadelsindians al de les educadores perquè elles puguessin contestar a la gent que demanava informació. I així es va fer. Vualà!! ja ho tenim! les educadores no estan incloses en el grup de assemblea_familia_escoleta però han estat llegint tots els nostres mails perquè els arribaven a trevés de lescoletadelsindians!!!!!
Quina gràcia...
M'he pres la petita llicència de treure el desviament i si voleu dilluns en parlem de com ho fem, però jo crec que els mails que arribin demanant info es poden reenviar a les educadores directament i continuar tenint nosaltres el domini de lescoletadelsindians ...
Bé, suposo que en el moment que ho vam decidir ningú va pensar-hi. El que és curiós és que en tot aquest temps no hagin dit res fins ara...
En fi, ens veiem per l'escoleta.
Bona nit famílies.