Que be! Jo tambe hi ha alguna cosa q m'agradaria compartir amb vosaltres.
Ens veiem dilluns!
Gema
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
--
Vindrem!
Algun dels dos..
Euge i jordi
Ens.veiem dilluns bonics
Fins dilluns!!! |
Hola! Vindrà l'Oscar però més tard! Cap a les 6:30
Cris (Emma Díaz)