Reunió famílies

2 views
Skip to first unread message

Quim XTEC

unread,
Feb 11, 2014, 2:04:02 PM2/11/14
to Escoleta
Estimades famílies, 

Des de l' Equip de Gestió us volem convocar a la propera reunió que farem a l' Escoleta només per a les famílies, amb l' objectiu de tractar i parlar tot un seguit de punts que considerem que són importants.

Fa uns dies vam fer un petit estudi econòmic sobre la viabilitat o no de l' Escoleta i ens alegra dir-vos que el projecte en sí , des d'una vessant econòmica, és viable i gaudeix d' una salut important.

Ara bé, hi ha certs aspectes que seria important parlar i hem pensat tot un seguit de propostes per millorar l' Escoleta que creiem que seria bo comunicar-vos-ho.

Així, us convoquem el proper dilluns 17 de Febrer a les 18:00 per parlar-ho.

Donat la importància dels temes a tractar, fora bo la vostra assistència com sempre heu anat fent.

Moltes gràcies i ens veiem aviat!

Equip de Gestió

Gema Sebastian Sanz

unread,
Feb 11, 2014, 2:44:43 PM2/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Que be! Jo tambe hi ha alguna cosa q m'agradaria compartir amb vosaltres.
Ens veiem dilluns!
Gema

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.

Olga López

unread,
Feb 11, 2014, 3:56:18 PM2/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Allà estarem!
 
Olga ( mare Tanit)
--

Angela

unread,
Feb 12, 2014, 5:24:54 AM2/12/14
to (Tanit) Olga López Sanchez, assemblea_fam...@googlegroups.com
Nosaltres també!

Olga López <olgal...@hotmail.com> ha escrit:

eugenia martinez

unread,
Feb 12, 2014, 7:14:06 AM2/12/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Vindrem!
Algun dels dos..
Euge i jordi

MONICA SERRANO GUTIERREZ

unread,
Feb 12, 2014, 7:16:08 AM2/12/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Nosaltres també hi vindrem (el Xavi o jo).

MNC & Xavi (TEO - family).


From: assemblea_fam...@googlegroups.com [assemblea_fam...@googlegroups.com] on behalf of eugenia martinez [euge...@gmail.com]
Sent: 12 February 2014 13:14
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
Subject: Re: Reunió famílies



Aquest correu electrònic i els annexos poden contenir informació confidencial o protegida legalment i està adreçat exclusivament a la persona o entitat destinatària. Si no sou el destinatari final o la persona encarregada de rebre’l, no esteu autoritzat a llegir-lo, retenir-lo, modificar-lo, distribuir-lo, copiar-lo ni a revelar-ne el contingut. Si heu rebut aquest correu electrònic per error, us preguem que n’informeu al remitent i que elimineu del sistema el missatge i el material annex que pugui contenir. Gràcies per la vostra col·laboració.

Este correo electrónico y sus anexos pueden contener información confidencial o legalmente protegida y está exclusivamente dirigido a la persona o entidad destinataria. Si usted no es el destinatario final o la persona encargada de recibirlo, no está autorizado a leerlo, retenerlo, modificarlo, distribuirlo, copiarlo ni a revelar su contenido. Si ha recibido este mensaje electrónico por error, le rogamos que informe al remitente y elimine del sistema el mensaje y el material anexo que pueda contener. Gracias por su colaboración.

This email message and any documents attached to it may contain confidential or legally protected material and are intended solely for the use of the individual or organization to whom they are addressed. We remind you that if you are not the intended recipient of this email message or the person responsible for processing it, then you are not authorized to read, save, modify, send, copy or disclose any of its contents. If you have received this email message by mistake, we kindly ask you to inform the sender of this and to eliminate both the message and any attachments it carries from your account. Thank you for your collaboration.

Marta Sempere

unread,
Feb 12, 2014, 2:38:36 PM2/12/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Ens.veiem dilluns bonics

Ana Jimenez Diez

unread,
Feb 12, 2014, 5:26:17 PM2/12/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Fins dilluns!!!
Anna (Olivia)

Enviado desde Yahoo Mail con Android



From: Marta Sempere <alabim...@gmail.com>;
To: <assemblea_fam...@googlegroups.com>;
Subject: RE: Reunió famílies
Sent: Wed, Feb 12, 2014 7:38:36 PM

stephanie paff

unread,
Feb 13, 2014, 1:48:18 AM2/13/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Fins dilluns.
Petons,
Nia i Marc (Elliott)

Manuela Fernández

unread,
Feb 17, 2014, 10:46:54 AM2/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola Famílies!
Ho sentim però ni jo ni en Daniel podrem venir a l'assemblea aquesta tarda. Ja informareu! 
Salut i bona feina, 
Manuela (mare d'en Leo)
Manolilla in the way

Cristina Negre

unread,
Feb 17, 2014, 10:49:46 AM2/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola! Vindrà l'Oscar però més tard! Cap a les 6:30
Cris (Emma Díaz)

El dia 17/02/2014 16.46, "Manuela Fernández" <man...@gmail.com> va escriure:

xavier...@alumni.esade.edu

unread,
Feb 17, 2014, 12:17:11 PM2/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, assemblea_fam...@googlegroups.com
Perdoneu famílies, ja sé que és un xic tard per avisar, però en Teo està "pachucho" i al final no podré venir...

Salut.
Xavi 

El 17/02/2014, a les 16.50, "Cristina Negre" <cnegre...@gmail.com> va escriure:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages