Hola i bon dia a tots i totes, l'Elliott ara té conjuntivitis a l'altre ull i esta molt constipat. Aleshores estem valorant no venir a Sant Andreu avui. Però ens toca rentar aquest cap de setmana! N'hi ha alguna família que voldrà fer el canvi amb nosaltres??? Qualsevol dels caps de setmana de febrer, ho podríem fer ho. (El Març som afora tot el mes) A veure si tenim sort! Gràcies. Petons i fins aviat, Nia, Marc i Elliott
--
Jo tampoc tinc el calendari... Àngels siusplau el podries tornar a enviar?????
Moltes gràcies!!!!!!
--