Hola maca
Doncs aquest és el meu mail i de passada adjunto el correu que us vaig enviar a totes les famílies al mes de juny. Ja sé que ha passat ja un temps, però si no et sap greu reenviar-ho al grup, jo t'ho agrairia.
Es veu que si me'l van retornar. Dèia que potser no tenia permís per comunicar-me amb aquest grup si no formava part d'ell.
Bé, això és tot, estem en contacte i ja us explicaré peripècies de la meva estada a l'Índia.
El mail dèia així:
Hola a tots, sóc la Neus, voluntaria a l'Escoleta. Us he fet un escrit per acomiadar-me del projecte de voluntariat.
Espero que tothom pugui obrir l'arxiu adjunt.
Una araçada.