Fwd: sóc la Neus, voluntaria escoleta

1 view
Skip to first unread message

Cristina Llavina

unread,
Oct 23, 2014, 6:12:31 AM10/23/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com


---------- Mensaje reenviado ----------
De: Neus Gallego <neg...@gmail.com>
Fecha: jueves, 23 de octubre de 2014
Asunto: sóc la Neus, voluntaria escoleta
Para: krisl...@gmail.com


Hola maca

Doncs aquest és el meu mail i de passada adjunto el correu que us vaig enviar a totes les famílies al mes de juny. Ja sé que ha passat ja un temps, però si no et sap greu reenviar-ho al grup, jo t'ho agrairia.

Es veu que si me'l van retornar. Dèia que potser no tenia permís per comunicar-me amb aquest grup si no formava part d'ell.

Bé, això és tot, estem en contacte i ja us explicaré peripècies de la meva estada a l'Índia.



El mail dèia així:
Hola a tots, sóc la Neus, voluntaria a l'Escoleta. Us he fet un escrit per acomiadar-me del projecte de voluntariat.

Espero que tothom pugui obrir l'arxiu adjunt.

Una araçada.


carta comiat escoleta indians.docx

Jdanna79

unread,
Oct 23, 2014, 5:18:07 PM10/23/14
to Cristina Llavina, assemblea_fam...@googlegroups.com
Moltes gracies x reenviar-lo Cris!
Una abraçada a tots i totes! Es troba a faltar l'escoleta!! Ü


Enviado de Samsung Mobile



Cristina Llavina <krisl...@gmail.com> escribió:
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages