reunió de treball 'Règim intern'

0 views
Skip to first unread message

Jordi de Carreras

unread,
Jun 16, 2014, 6:16:34 PM6/16/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians
Hola families,

Hi ha algun altre interessat, a part de les educadores i nosaltres (Euge i jo) a reunir-se per treballar sobre el que fins ara estem anomenant 'Règim intern' ?

Amb elles estem per concretar si pot ser el dimecres 2 de juliol per la tarda, però no està decidit encara.

salut.
Jordi


marta rovira

unread,
Jun 17, 2014, 2:28:24 AM6/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians

Hola!

Jo m apunto Jordi.

Salut,

Marta

El dia 17/06/2014 0:16, "Jordi de Carreras" <jord...@gmail.com> va escriure:
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

Ruben Sapinya

unread,
Jun 17, 2014, 4:01:59 AM6/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians
A nosaltres ens agradaria participar-hi...però ja estarem de vacances! Així que, com no treballem per videoconferència...


--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.



--
Ruben Sapinya Grau.
Tècnic en Integració Social.
IES. Joan Salvat Papasseit.
93.315.02.03

Daniel Martinez

unread,
Jun 17, 2014, 4:16:13 AM6/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola Jordi,

Nosaltres ho tenim complicat .Però si necessiteu ajuda podem fer participar, però aquest dimecres ens va una mica just.

Gràcies Jordi per la feina.

Jordi de Carreras

unread,
Jun 17, 2014, 7:00:19 AM6/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians
Hola,

Perfecte Marta, anem concretant doncs la cita de la reunió.

Daniel, Rubén i Marta, se m'acudia que si algú pensa que hi ha algun tema que considera que podria anar inclós en el document/s o alguna reflexió concreta o general al respecte, doncs potser ens ho pot fer arribar per a que l'utilitzem com a material de treball, i si cal aclarir alguna cosa ens anem posant en contacte.

Com hem comentat amb la Marta aquest matí, la 'responsabilitat' dels que ja marxeu diguem que podria ser no endur-vos l'experiència que n'heu tret de l'Escoleta sense compartir-la abans.

fins ara.
Jordi.



Daniel Martinez

unread,
Jun 17, 2014, 7:17:53 AM6/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola Jordi,

Si us serveix d'ajuda, ja que estic de manteniment, demà et puc passar un document amb els dubtes q em sorgeixen, també et puc passar la ruta que seguiré per administrar el tema de mantenimen, com per eixemple, mínim de families en les jornades de treball, rotacions en les tasques de manteniment, posar els dies de mantenimen, què faríem casos concrets, com a urgències, etc. Ja et dic son dubtes, no se si aixiò entraria en el règim intern o es més parlar-lo en les reunions familiars, no ho sé.

Gracies, en parlem.

Vinga que arriben les vacances.

Salut !!

Jordi de Carreras

unread,
Jun 17, 2014, 10:37:40 AM6/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians
Hola Daniel,

Gràcies per l'oferiment.

Ara com ara i de cara a aquesta primera reunió, el meu punt de vista personal, és que els que hi treballem ens pot ser útil conèixer què creiem en general les famílies que cal concretar en algún document per a que l'escoleta quedi millor definida i representada per a tots nosaltres, famílies i educadores.

Així que si tu creus que ens pot ser útil, ens pots enviar tot el que creguis oportú.

En tot cas, no hi ha pressa doncs no ens reunirem fins el 2 de juliol a la tarda.

Salutacions,
Jordi.

2014-06-17 13:17 GMT+02:00 Daniel Martinez <dmlev...@gmail.com>:
Hola Jordi,

Si us serveix d'ajuda, ja que estic de manteniment, demà et puc passar un document amb els dubtes q em sorgeixen, també et puc passar la ruta que seguiré per administrar el tema de mantenimen, com per eixemple, mínim de families en les jornades de treball, rotacions en les tasques de manteniment, posar els dies de mantenimen, què faríem casos concrets, com a urgències, etc. Ja et dic son dubtes, no se si aixiò entraria en el règim intern o es més parlar-lo en les reunions familiars, no ho sé.

Gracies, en parlem.

Olga

unread,
Jun 17, 2014, 12:49:52 PM6/17/14
to assemblea_families_escoleta, Escoleta dels Indians
Hola,
Si trobo cangur pels nens ( que penso que lo més probable és que sí ), jo vindré.

A reveure

Olga

Sent from my ASUS MeMO Pad


Jordi de Carreras <jord...@gmail.com> ha escrit:

Angela

unread,
Jun 17, 2014, 3:03:52 PM6/17/14
to (Tanit) Olga López Sanchez, assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians
Hola a tots!

Nosaltres ho tenim impossible, jo treballo i l'Albert torna de viatge dimecres a la nit. Emma amb avis i ningú que pugui venir! Ho sento!

Petons!

Olga <olgal...@hotmail.com> ha escrit:

desiree hortigon

unread,
Jun 19, 2014, 4:37:11 AM6/19/14
to escoleta assemblea, Escoleta dels Indians
Hola  a tothom
aquest any estic molt liada amb el tancament de l'escola i no us podré acompanyar en el treball del règim intern. Sobretot seria interessant que alguna educadora pogués participar. I si necessiteu alguna cosa en special ja sabeu que podeu comptar amb mi.
Una abraçada
Desireé

Date: Tue, 17 Jun 2014 08:28:23 +0200
Subject: Re: reunió de treball 'Règim intern'
From: marta.rovi...@gmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
CC: educadoresesco...@gmail.com
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages