Bona tarda!
Nosaltres no podrem assistir a la reunió perquè celebrem l'aniversari d'en Marc a Girona.
Si us sembla bé, faríem arribar la nostra opinió a través d'una altra família i si fes falta cap votació, també li delegaríem el vot.
Un petó a tots.
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
Nosaltres tambe
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
m gracies Eugenia.
per nosaltres tot correcte
una abraçada
Marta i Quim (Julia)
Moltes gràcies Eugènia!
Nosaltres no van poder assistir a la reunió però amb aquest petit resum on hi nostres totes les intervenciones, ens ha quedat molt clar.
Hi estem d'acord!
Per últim, ens agradaria donar les gràcies a la junta per tot el treball realitzat. Sabem que porta molta dedicació.
Moltes gràcies també, a la resta de famílies que amb el seu treball dins les diferents comissions, han ajudat a tirar endavant el NOSTRE projecte!
Jo tambe estare a la xerrada.
Nosaltres portarem brownie de xocolata, que tampoc estava a la llista.