Assemblea el dia 6 d'abril

1 view
Skip to first unread message

desiree hortigon

unread,
Mar 22, 2013, 10:03:53 AM3/22/13
to escoleta assemblea
Estimades famílies!
Us convoquem el proper dissabte 6 d'abril a les 10 del matí a l'escola Congrés-Indians a una assemblea de famílies. És molt important la vostra participació i assistència.
Des de la junta us demanem que llegiu el document adjunt per parlar conjuntament del que us proponem.
El mateix dissabte parlarem de l'organització de les portes obertes i de les famílies que poden assistir i fer pastissos pel nostre sorral.
Una abraçada i bones vacances.
La junta


escoleta.docx

Cristina Negre

unread,
Mar 22, 2013, 2:41:16 PM3/22/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Bona tarda!
Nosaltres no podrem assistir a la reunió perquè celebrem l'aniversari d'en Marc a Girona.
Si us sembla bé, faríem arribar la nostra opinió a través d'una altra família i si fes falta cap votació, també li delegaríem el vot.
Un petó a tots.

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

eugenia martinez

unread,
Mar 22, 2013, 5:07:28 PM3/22/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola
nosaltres sí que vindrem
eugenia 

2013/3/22 Cristina Negre <cnegre...@gmail.com>

mª carmen diaz santaolalla

unread,
Mar 25, 2013, 9:39:17 AM3/25/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Nosaltres si que vindrem
 
Mª Carmen (mama de l'Hèctor)
 

From: desireeh...@hotmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
Subject: Assemblea el dia 6 d'abril
Date: Fri, 22 Mar 2013 14:03:53 +0000

Sergi grañén

unread,
Mar 25, 2013, 9:41:49 AM3/25/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Nosaltres vindrem :)


2013/3/25 mª carmen diaz santaolalla <mk.l...@hotmail.com>

Gema Sebastian Sanz

unread,
Mar 25, 2013, 9:49:28 AM3/25/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Nosaltres tambe

xavier...@alumni.esade.edu

unread,
Mar 25, 2013, 3:54:57 PM3/25/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

...i en principi, naltros també

_______________________________________
De: assemblea_fam...@googlegroups.com [assemblea_fam...@googlegroups.com] En nom de Gema Sebastian Sanz [gese...@gmail.com]
Enviat el: dilluns, 25 / març / 2013 14:49
Per a: assemblea_fam...@googlegroups.com
Tema: Re: Assemblea el dia 6 d'abril

Nosaltres tambe

El 25/03/2013 14:41, "Sergi grañén" <sergi...@gmail.com<mailto:sergi...@gmail.com>> escribió:
Nosaltres vindrem :)


2013/3/25 mª carmen diaz santaolalla <mk.l...@hotmail.com<mailto:mk.l...@hotmail.com>>
Nosaltres si que vindrem

Mª Carmen (mama de l'Hèctor)

________________________________
From: desireeh...@hotmail.com<mailto:desireeh...@hotmail.com>
To: assemblea_fam...@googlegroups.com<mailto:assemblea_fam...@googlegroups.com>
Subject: Assemblea el dia 6 d'abril
Date: Fri, 22 Mar 2013 14:03:53 +0000


Estimades famílies!
Us convoquem el proper dissabte 6 d'abril a les 10 del matí a l'escola Congrés-Indians a una assemblea de famílies. És molt important la vostra participació i assistència.
Des de la junta us demanem que llegiu el document adjunt per parlar conjuntament del que us proponem.
El mateix dissabte parlarem de l'organització de les portes obertes i de les famílies que poden assistir i fer pastissos pel nostre sorral.
Una abraçada i bones vacances.
La junta



--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com<mailto:assemblea_families_escoleta%2Bunsu...@googlegroups.com>.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.



--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com<mailto:assemblea_families_escoleta%2Bunsu...@googlegroups.com>.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.




--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com<mailto:assemblea_families_escoleta%2Bunsu...@googlegroups.com>.

dmlevara50

unread,
Mar 25, 2013, 4:02:04 PM3/25/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Nosaltres també hi anirem.

Manuela, Daniel (pares del Leo).


Enviado de Samsung Mobile



-------- Mensaje original --------
De: xavier...@alumni.esade.edu
Fecha:
Para: assemblea_fam...@googlegroups.com
Asunto: RE: Assemblea el dia 6 d'abril

Montse

unread,
Mar 26, 2013, 5:39:57 AM3/26/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com, assemblea_fam...@googlegroups.com
Contad con nosotros 

Montse

Montse R. Ortiz

unread,
Mar 27, 2013, 10:03:53 PM3/27/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Jo també vindré.
L'altra Montse (mare del Martí)

Alex Aumedes

unread,
Apr 6, 2013, 3:56:29 AM4/6/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com, assemblea_fam...@googlegroups.com
Bon dia, nosaltres arribarem però amb retard. Comenceu sense nosaltres, que ja ens "ajuntarem"

Alex & family (Mariana)

eugenia martinez

unread,
Apr 8, 2013, 8:17:13 AM4/8/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Benvolgudes famílies,
Us faig arribar l'esborrany de l'acta de la passada assemblea. 
si us plau, feu les esmenes que creieu convenients i enviaré la definitiva.
Per cert, he cregut convenient " transcriure "  les intervencions de les famílies ja que va ser un debat prou intents i interessant com per fer.ho. 
Gràcies a tots i totes!
Eugènia

Acta 060413.odt

Gema Sebastian Sanz

unread,
Apr 8, 2013, 8:31:31 AM4/8/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Molt bé. Jo la trobo molt bé.
Gràcies Eugènia
Gema

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 



--
Petonets,
G.

MARTA PONS FERRER

unread,
Apr 8, 2013, 8:54:50 AM4/8/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

m gracies Eugenia.
per nosaltres tot correcte
una abraçada

Marta i Quim (Julia)

Gema Sebastian Sanz

unread,
Apr 8, 2013, 8:57:17 AM4/8/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Només una cosa...
Crec que nohe llegit lo dels relleus a la junts/grup de gestió... que s'ha de parlar a la següent ass. de com ho fem i que és important. S'ha de tenir definit abans d'acabar el curs.
Potser estaba i no ho he llegit...

Sandra Caro Lucena

unread,
Apr 8, 2013, 6:20:00 PM4/8/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Moltes gracies Eugenia,

Es el primer cop que no vaig a una reunió, i s'agraeix a mes, la rapidesa de l-esborrany.

Per cert, les famílies que per qualsevol motiu no ingressin entre els dies 1 i 5 del mes, si us plau, ens ho han de notificar.

Ja se que potser es una situació puntual i en un parell de dies esta ingressat. Però si us plau, s-ha de comunicar.

El meu correu es sancaro@gmail.com

Atentament,

Sandra Caro



2013/4/8 Gema Sebastian Sanz <gese...@gmail.com>

desiree hortigon

unread,
Apr 9, 2013, 3:26:36 AM4/9/13
to escoleta assemblea
Bon dia Famílies us passem l'organització del dissabte.
Una abraçada


Date: Mon, 8 Apr 2013 14:57:17 +0200
Subject: Re: Assemblea el dia 6 d'abril
From: gese...@gmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
Estimades famílies.docx

Cristina Negre

unread,
Apr 9, 2013, 4:31:40 AM4/9/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Moltes gràcies Eugènia!
Nosaltres no van poder assistir a la reunió però amb aquest petit resum on hi nostres totes les intervenciones, ens ha  quedat molt clar.
Hi estem d'acord!
Per últim, ens agradaria donar les gràcies a la junta per tot el treball realitzat. Sabem que porta molta dedicació.
Moltes gràcies també, a la resta de famílies que amb el seu treball dins les diferents comissions, han ajudat a tirar endavant el NOSTRE projecte!

eugenia martinez

unread,
Apr 9, 2013, 10:07:49 AM4/9/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Perfecte. tot clar
gràcies Desi!
euge


2013/4/9 desiree hortigon <desireeh...@hotmail.com>

M.Angels Peña

unread,
Apr 9, 2013, 11:45:21 AM4/9/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Jo tambe estare a la xerrada.

El 09/04/2013 16:07, "eugenia martinez" <euge...@gmail.com> va escriure:

Montse R. Ortiz

unread,
Apr 9, 2013, 4:42:22 PM4/9/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Eugènia, quina currada i quina claredat d'idees. Estic d'acord amb tot, res a afegir ni a treure.
Gràcies!
Montse


El 8 d’abril de 2013 14.17, eugenia martinez <euge...@gmail.com> ha escrit:

eugenia martinez

unread,
Apr 12, 2013, 1:35:57 PM4/12/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
hola famílies!!
porto dos intents de pastissos sense cap èxit!!
Vaig dir que portaria un pastís per vende demà  a les portes obertes... però em sembla que no podrà ser!! no hi ha manera avui el forn està en contra meva!! maleït!

 si algú s'anima a fer-ne un altre endavant!!
eugenia


2013/4/9 Montse R. Ortiz <montse....@gmail.com>

Marta

unread,
Apr 12, 2013, 3:49:33 PM4/12/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Si no hi ha problemes nosaltres portarem una coca sense gluten que no estava fitxada
Marta-marina

Enviado desde mi iPod

eugenia martinez

unread,
Apr 12, 2013, 4:05:49 PM4/12/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
gràcies!
fins demà!
euge



2013/4/12 Marta <mjcer...@hotmail.com>

Cristina Negre

unread,
Apr 12, 2013, 6:12:56 PM4/12/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Nosaltres portarem brownie de xocolata, que tampoc  estava a la llista.

eugenia martinez

unread,
Apr 12, 2013, 6:16:22 PM4/12/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
bien!



2013/4/13 Cristina Negre <cnegre...@gmail.com>

nadinasandraivan .

unread,
Apr 17, 2013, 3:07:44 AM4/17/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola families,

Gràcies per la feina feta el dia de les portes obertes. 
Hem tingut un benefici econòmic de 107,81 Euros, dels quals 76,08 corresponen a la venda de sucs i pastissos.

Un OOOOOLEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!! bon fort als cuiners i cuineres de L'Escoleta


Atentament,

Sandra Caro


2013/4/9 M.Angels Peña <mang...@gmail.com>

Jordi de Carreras

unread,
Apr 18, 2013, 6:04:56 AM4/18/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Sí!
Gràcies a totes les famílies participants, també a les educadores, iI felicitats als pastissers/es!
jordi




2013/4/17 nadinasandraivan . <san...@gmail.com>

Laura Molero

unread,
Apr 19, 2013, 12:20:58 PM4/19/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Ok amb l acta. Fins ara no l he pogut llegir.
Bon capde, 
Laura 


2013/4/8 eugenia martinez <euge...@gmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages