Primera conversa pedagògica

1 view
Skip to first unread message

desiree hortigon

unread,
May 28, 2013, 10:38:12 AM5/28/13
to escoleta assemblea, educadoresesco...@gmail.com
Estimades famílies i educadores
Des de l'equip de gestió us volem recordar, amb molta il.lusió, la convocatoria per la primera conversa pedagógica dijous 30 de 6 a 8h. a l'Escoleta.
En aquest correu us adjuntem l'acta de l'última assemblea i la carta que va ser la base del nou model de gestió.
Ordre del dia
-Presentació del projecte pedagògic i de funcionament
-Precs i preguntes referent al projecte
 
Segur que haurem de programar una segona conversa pedagògica per tancar temes pendents
 
Fins dijous
 
Acta 060413-2 definitiva.pdf
escoleta.docx

Montse P

unread,
May 28, 2013, 10:41:41 AM5/28/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola Desi,

La reunió es a l'escoleta o al Congres-Indians?

Montse


2013/5/28 desiree hortigon <desireeh...@hotmail.com>

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

desireehortigon1

unread,
May 28, 2013, 10:46:00 AM5/28/13
to escoleta assemblea
Es a l'escoleta

Petons
Desiree


Enviado de Samsung Mobile



-------- Mensaje original --------
De: Montse P <monts...@gmail.com>
Fecha: 28/05/2013 16:41 (GMT+01:00)
Para: assemblea_fam...@googlegroups.com
Asunto: Re: Primera conversa pedagògica

Montse P

unread,
May 28, 2013, 10:47:52 AM5/28/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Ok!


2013/5/28 desireehortigon1 <desireeh...@hotmail.com>
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages