Hola famílies!
Gràcies a totes per recordar-me ahir que havia de fer un doodle per veure quin dia podem fer la trobada lúdica de famílies.
En tot cas, si som capaces de trobar un dia que a la gran majoria (tant de bo fos a tothom) ens vagi bé, busquem el lloc una vegada haguem trobat el dia.
De totes maneres, les propostes estan obertes al canvi, evidentment. Si hi ha alguna proposta concreta de lloc, o d'activitat a fer, endavant! Totes seran ben rebudes i valorades. En tot cas, ja farem un altre doodle per veure quin tipus d'activitat és la que més ens interessa fer; això dependrà de nosaltres...
Bé, voteu i en parlem. No sé quan, no sé com, però en parlarem.
Petonets,
Gema
--