Hola a tothom!
Nosaltres tenim una furgo petita, podríem passar-la a buscar i dur-la a l'escoleta.
Ja trucaríem per quedar amb la noia.
Manuela i Dani, pares d'en Leo petit
tel. 649708583
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.