transport del canviador

2 views
Skip to first unread message

marta jimenez cerdanya

unread,
Mar 17, 2013, 4:47:47 PM3/17/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola famílies, sóc la Marta, mare de la Marina.

Ens van dir que es necessitava un canviador per l'escoleta. Coincideix que una amiga meva es vol desfer d'un canviador de fusta IKEA. 

Si alguna família té una furgoneta o cotxe gran tipus Picaso, es podria traslladar sense desmuntar, i això alleugeriria molt el tràmit. 

El canviador està al barri de Sant Andreu, pça Mossen Clapés nº 3. Aquesta setmana es podria passar a recollir el dilluns a la tarda, el dimarts al matí o el divendres matí o tarda. I l'altra setmana ho té millor.
Us podeu posar en contacte directament amb ella, Paloma Báscones, 661 784 805, 93 311 25 53. 

Gràcies,
Marta

Manuela Fernández

unread,
Mar 17, 2013, 5:04:11 PM3/17/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola a tothom!
Nosaltres tenim una furgo petita, podríem passar-la a buscar i dur-la a l'escoleta.
Ja trucaríem per quedar amb la noia.

Manuela i Dani, pares d'en Leo petit
tel. 649708583

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

Marta

unread,
Mar 17, 2013, 5:21:47 PM3/17/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Ok, gràcies, sí que és millor que parleu directament amb ella
Marta

Enviado desde mi iPod

marta jimenez cerdanya

unread,
Apr 27, 2013, 4:53:52 PM4/27/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola Manuela,
la meva amiga encara està interessada en desfer-se del canviador. Diu que ho té bé els matins de la propera setmana. Vols que concreti més amb ella o la voleu trucar directament? Per les tardes també pot, però has de quedar directament amb ella. 
Encara tens el telèfon? 
Una abraçada,
Marta


Date: Sun, 17 Mar 2013 22:04:11 +0100
Subject: Re: transport del canviador
From: man...@gmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages