Us reenvio el correu que m'ha enviat un amic nostre que posa el pis en lloguer. Per si es de l'interes d'algun de vosaltres.
---------- Missatge reenviat ----------
De:
Victor Muntés <vmu...@gmail.com>
Data: 21 de març de 2013 10.47
Assumpte: Hem posat el nostre pis a lloguer
Per a: Elena González Vidal <
elena....@gmail.com>
Hola a tots,
hem posat el nostre pis al carrer Rosselló a llogar. El pis té molta llum, està completament reformat i és ideal per una parella.
El subministrament d'aigua està inclòs en el preu i el pis està totalment moblat i per entrar a viure. Tenint en compte això i els preus que hem anat investigant per la zona, creiem que el preu de lloguer està molt bé.
Ho estem gestionant a través d'una agència. Us enviem el link per a que feu difusió a qui creieu que pugui interessar:
Una abraçada,
Elena i Victor