PANTALONS TEO EXTRAVIATS

1 view
Skip to first unread message

xavier...@alumni.esade.edu

unread,
Mar 8, 2014, 4:27:29 AM3/8/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola famílies,

Fa uns dies que es van quedar uns pantalons d'en Teo a l'Escoleta. El dijous ens varen deixar uns al calaix, però no eren seus i els vàrem retornar ahir (eren també blaus, però amb un 86 dibuixat, i els d'en Teo són llisos).

Si us plau, si algú té uns pantalons de xandall de color blau fosc i totalment llisos, de l'H&M i la talla 104 (3/4 anys), segurament són els d'en Teo. Per acabar d'assegurar-nos, veureu que te part de la cama cosida cap endins.

Gràcies a tot@s i que gaudiu d'aquest primaveral cap de setmana; a veure si completen el DOODLE!!!! ;-))))

Petons,
Teo, Mònica & Xavi.

eugenia martinez

unread,
Mar 8, 2014, 11:28:31 AM3/8/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Nosaltres no els tenim.
Estarem al aguait!
Euge ( juno)

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

MONICA SERRANO GUTIERREZ

unread,
Mar 11, 2014, 7:00:05 AM3/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Ja han aparegut els pantalons d'en TEO !!!
Merci.

Per cert, nosaltres hem trobat uns mitjons negres finets al calaix que no són nostres.
Segurament avui els portarà a l'Escoleta l'abuelo d'en TEO.
Si algú els ha fet de menys durant tot aquest temps... aviat tornaran a casa!!!

Molts petonets,
MNC (mamà d'en TEO).

____________________________________________
Before printing think about your responsibility
and commitment to the ENVIRONMENT


From: assemblea_fam...@googlegroups.com [assemblea_fam...@googlegroups.com] on behalf of eugenia martinez [euge...@gmail.com]
Sent: 08 March 2014 17:28
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
Subject: Re: PANTALONS TEO EXTRAVIATS

Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.

Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.


Aquest correu electrònic i els annexos poden contenir informació confidencial o protegida legalment i està adreçat exclusivament a la persona o entitat destinatària. Si no sou el destinatari final o la persona encarregada de rebre’l, no esteu autoritzat a llegir-lo, retenir-lo, modificar-lo, distribuir-lo, copiar-lo ni a revelar-ne el contingut. Si heu rebut aquest correu electrònic per error, us preguem que n’informeu al remitent i que elimineu del sistema el missatge i el material annex que pugui contenir. Gràcies per la vostra col·laboració.

Este correo electrónico y sus anexos pueden contener información confidencial o legalmente protegida y está exclusivamente dirigido a la persona o entidad destinataria. Si usted no es el destinatario final o la persona encargada de recibirlo, no está autorizado a leerlo, retenerlo, modificarlo, distribuirlo, copiarlo ni a revelar su contenido. Si ha recibido este mensaje electrónico por error, le rogamos que informe al remitente y elimine del sistema el mensaje y el material anexo que pueda contener. Gracias por su colaboración.

This email message and any documents attached to it may contain confidential or legally protected material and are intended solely for the use of the individual or organization to whom they are addressed. We remind you that if you are not the intended recipient of this email message or the person responsible for processing it, then you are not authorized to read, save, modify, send, copy or disclose any of its contents. If you have received this email message by mistake, we kindly ask you to inform the sender of this and to eliminate both the message and any attachments it carries from your account. Thank you for your collaboration.

Cristina Negre

unread,
Mar 11, 2014, 7:14:57 AM3/11/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Els mitjons crec que són nostres!!!!!
Ja fa unes setmanes que l'Emma ela va perdre.
Cris (Emma Díaz)

El dia 11/03/2014 12.01, "MONICA SERRANO GUTIERREZ" <monica....@ub.edu> va escriure:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages