Nosaltres no els tenim.
Estarem al aguait!
Euge ( juno)
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.
Els mitjons crec que són nostres!!!!!
Ja fa unes setmanes que l'Emma ela va perdre.
Cris (Emma Díaz)