Bon dia,
Ahir a la nit vaig estar remenant el bloc i vaig penjar un article per tornar a engegar el ritme del bloc. A part li vaig estar donant una mica de forma i en breu penjaré mes cosetes com un comptador de visites i un mapa del mon on aparegui qui ens visita. Us animo a enviar-me tot el que vulgueu per publicar de forma setmanal i com a molt quinzenal al bloc.

- 1.- Els pares de la Julia van comentar a l'Assemblea que ells prepararien un text definint els racons de l'espai de l'escoleta. Necessitaria a mes que la Lorena em passes fotografies dels racons per preparar l'article. A veure si ho podeu tenir per aquest cap de setmana 22 - 23. (1500 caràcters amb espais, lletra Arial i mida 11).
- 2.- També caldria definir qui som en poques paraules per posar-ho al perfil. (80 caràcters amb espais, lletra Arial i mida 11). T’animes Desiree?
La resta de famílies i membres del projecte aporteu tot el que us passi pel cap i si algú te ganes d'escriure que ho faci i m'ho passi al meu correu edgar.c...@gmail.com.
I sobretot entreu al bloc (http://escoletadelsindians.blogspot.com.es) i penjeu comentaris als articles que anem publicant.
Engeguem!!
Salut i blocs.
Edgar
--
Eps nois!!Que acabo de chequear facebook y sí que salen los posts.. Pensaba que no iba a ser así dado que al intentar compartirlos me salia "The message could not be posted to this Wall".Disculpeu,Laura
Edgar,quina feina més guapa que esteu fent :)Dir-te que a l entrar al bloc he intentat compartir les diferents entrades a través de facebook i que no he pogut. Saps alguna cosa en relacio amb això?Que passeu unes molt bones festes de Nadal tothom,Alex, Mariana, próximamente.. Alma :)) i Laura
Bon dia,
Ahir a la nit vaig estar remenant el bloc i vaig penjar un article per tornar a engegar el ritme del bloc. A part li vaig estar donant una mica de forma i en breu penjaré mes cosetes com un comptador de visites i un mapa del mon on aparegui qui ens visita. Us animo a enviar-me tot el que vulgueu per publicar de forma setmanal i com a molt quinzenal al bloc.
<image.png>
Feines una miqueta urgents:- 1.- Els pares de la Julia van comentar a l'Assemblea que ells prepararien un text definint els racons de l'espai de l'escoleta. Necessitaria a mes que la Lorena em passes fotografies dels racons per preparar l'article. A veure si ho podeu tenir per aquest cap de setmana 22 - 23. (1500 caràcters amb espais, lletra Arial i mida 11).
- 2.- També caldria definir qui som en poques paraules per posar-ho al perfil. (80 caràcters amb espais, lletra Arial i mida 11). T’animes Desiree?
La resta de famílies i membres del projecte aporteu tot el que us passi pel cap i si algú te ganes d'escriure que ho faci i m'ho passi al meu correu edgar.c...@gmail.com.
I sobretot entreu al bloc (http://escoletadelsindians.blogspot.com.es) i penjeu comentaris als articles que anem publicant.
Engeguem!!
Salut i blocs.
Edgar
------