Bloc Escoleta dels Indians

1 view
Skip to first unread message

Edgar

unread,
Dec 18, 2012, 7:16:52 AM12/18/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Bon dia,

Ahir a la nit vaig estar remenant el bloc i vaig penjar un article per tornar a engegar el ritme del bloc. A part li vaig estar donant una mica de forma i en breu penjaré mes cosetes com un comptador de visites i un mapa del mon on aparegui qui ens visita. Us animo a enviar-me tot el que vulgueu per publicar de forma setmanal i com a molt quinzenal al bloc.

Imatge en línia 1

Feines una miqueta urgents:

-       1.- Els pares de la Julia van comentar a l'Assemblea que ells prepararien un text definint els racons de l'espai de l'escoleta. Necessitaria a mes que la Lorena em passes fotografies dels racons per preparar l'article. A veure si ho podeu tenir per aquest cap de setmana 22 - 23. (1500 caràcters amb espais, lletra Arial i mida 11).

-       2.- També caldria definir qui som en poques paraules per posar-ho al perfil. (80 caràcters amb espais, lletra Arial i mida 11). T’animes Desiree?

La resta de famílies i membres del projecte aporteu tot el que us passi pel cap i si algú te ganes d'escriure que ho faci i m'ho passi al meu correu edgar.c...@gmail.com.

I sobretot entreu al bloc (http://escoletadelsindians.blogspot.com.es) i penjeu comentaris als articles que anem publicant.

Engeguem!!

Salut i blocs.

Edgar

image.png

Montse P

unread,
Dec 18, 2012, 7:28:21 AM12/18/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Gràcies Edgar!

Montse

2012/12/18 Edgar <edgar.c...@gmail.com>

--
 
 

image.png

Laura Molero

unread,
Dec 18, 2012, 1:18:17 PM12/18/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Edgar, 
quina feina més guapa que esteu fent :)
Dir-te que a l entrar al bloc he intentat compartir les diferents entrades a través de facebook i que no he pogut. Saps alguna cosa en relacio amb això?
Que passeu unes molt bones festes de Nadal tothom,
Alex, Mariana, próximamente.. Alma :)) i Laura


2012/12/18 Montse P <monts...@gmail.com>
--
 
 

image.png

Laura Molero

unread,
Dec 18, 2012, 1:24:01 PM12/18/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Eps nois!!
Que acabo de chequear facebook y sí que salen los posts.. Pensaba que no iba a ser así dado que al intentar compartirlos me salia "The message could not be posted to this Wall". 
Disculpeu, 
Laura


2012/12/18 Laura Molero <super...@gmail.com>
image.png

san...@gmail.com

unread,
Dec 18, 2012, 5:34:01 PM12/18/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com, assemblea_fam...@googlegroups.com
Moltes gracies Edgar!

Enviado desde mi iPad

El 18/12/2012, a las 19:24, Laura Molero <super...@gmail.com> escribió:

Eps nois!!
Que acabo de chequear facebook y sí que salen los posts.. Pensaba que no iba a ser así dado que al intentar compartirlos me salia "The message could not be posted to this Wall". 
Disculpeu, 
Laura


2012/12/18 Laura Molero <super...@gmail.com>
Edgar, 
quina feina més guapa que esteu fent :)
Dir-te que a l entrar al bloc he intentat compartir les diferents entrades a través de facebook i que no he pogut. Saps alguna cosa en relacio amb això?
Que passeu unes molt bones festes de Nadal tothom,
Alex, Mariana, próximamente.. Alma :)) i Laura


2012/12/18 Montse P <monts...@gmail.com>
Gràcies Edgar!

Montse


2012/12/18 Edgar <edgar.c...@gmail.com>

Bon dia,

Ahir a la nit vaig estar remenant el bloc i vaig penjar un article per tornar a engegar el ritme del bloc. A part li vaig estar donant una mica de forma i en breu penjaré mes cosetes com un comptador de visites i un mapa del mon on aparegui qui ens visita. Us animo a enviar-me tot el que vulgueu per publicar de forma setmanal i com a molt quinzenal al bloc.

<image.png>

Feines una miqueta urgents:

-       1.- Els pares de la Julia van comentar a l'Assemblea que ells prepararien un text definint els racons de l'espai de l'escoleta. Necessitaria a mes que la Lorena em passes fotografies dels racons per preparar l'article. A veure si ho podeu tenir per aquest cap de setmana 22 - 23. (1500 caràcters amb espais, lletra Arial i mida 11).

-       2.- També caldria definir qui som en poques paraules per posar-ho al perfil. (80 caràcters amb espais, lletra Arial i mida 11). T’animes Desiree?

La resta de famílies i membres del projecte aporteu tot el que us passi pel cap i si algú te ganes d'escriure que ho faci i m'ho passi al meu correu edgar.c...@gmail.com.

I sobretot entreu al bloc (http://escoletadelsindians.blogspot.com.es) i penjeu comentaris als articles que anem publicant.

Engeguem!!

Salut i blocs.

Edgar

--
 
 

--
 
 


--
 
 

desiree hortigon

unread,
Dec 20, 2012, 4:06:46 AM12/20/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Ei Edgar
M'encanta l'entrada que has fet..això comença a activar-se..Et faig l'escrit i te´l envio
una abraçada
Desireé

From: edgar.c...@gmail.com
Date: Tue, 18 Dec 2012 13:16:52 +0100
Subject: Bloc Escoleta dels Indians
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
--
 
 
image.png
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages