Grups de distribució i mails

0 views
Skip to first unread message

Gema Sebastian Sanz

unread,
Dec 27, 2012, 8:38:05 AM12/27/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola fsamílies!
Intentaré explicar els grups que tenim creat a l'escoleta i els diferents mails que hi ha obert, a veure si no em lio...
GRUPS:
lescoletad...@googlegrouos.com Aquest grup el formen TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA: famílies i educadores o acompanyants (com vulgueu que les anomenem...). Quan volgueu enviar un correu a tothom, ho heu d'enviar aquí.
 
assemblea_fam...@googlegroups.com Aquest grup el formem NOMÉS LES FAMÍLIES de l'escoleta. Si voleu enviar un mail a totes les famílies, l'heu d'enviar aquí.
 
Mails que s'han creat:
lescoletad...@gmail.com Aquest amil és el general de l'escoleta, es va dir que serviria també d'entrada per correus externs a l'escoleta; es a dir, que qualsevol persona de fora de l'escoleta es pot posar en contacte amb nosaltres a través d'aquest mail. Si envieu un correu a aquesta adreça, només ho rebrà aquesta adreça, no tothom. També es va dir que serveiria perquè nosaltres puguessin enviar les fotos i els escrits pel blog; corretgir-me si no és iaxí. També és el mail "propietari i creador" dels grups de distribució. 
menjar....@gmail.com aquest mail es va crear des de la comissió de menjador per recollir les vostres aportacions.
 
coespa....@gmail.com aquest mail es va crear des de la comissió de comunicació i espai familiar per recollir les vostres aportacions.
Em sembla que ja està... si teniu algun dubte, ja sabeu em podeu enviar un mail ;-)
Besitos
--
Petonets,
G.

eugenia martinez

unread,
Jan 2, 2013, 3:57:39 AM1/2/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
gràcies Gemma està molt clar. ( que no és tarea fàcil!) ..
bon any,
ens veiem per l'escola i per l'escoleta.!
euge

2012/12/27 Gema Sebastian Sanz <gese...@gmail.com>

--
 
 

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages