Hola fsamílies!
Intentaré explicar els grups que tenim creat a l'escoleta i els diferents mails que hi ha obert, a veure si no em lio...
GRUPS:
lescoletad...@googlegrouos.com Aquest grup el formen
TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA: famílies i educadores o acompanyants (com vulgueu que les anomenem...). Quan volgueu enviar un
correu a tothom, ho heu d'enviar aquí.
Mails que s'han creat:
lescoletad...@gmail.com Aquest amil és el
general de l'escoleta, es va dir que serviria també d'entrada per correus externs a l'escoleta; es a dir, que qualsevol persona de fora de l'escoleta es pot posar en contacte amb nosaltres a través d'aquest mail. Si envieu un correu a aquesta adreça, només ho rebrà aquesta adreça, no tothom. També es va dir que serveiria perquè nosaltres puguessin enviar les fotos i els escrits pel blog; corretgir-me si no és iaxí. També és el mail "propietari i creador" dels grups de distribució.
menjar....@gmail.com aquest mail es va crear des de la comissió de menjador per recollir les vostres aportacions.
coespa....@gmail.com aquest mail es va crear des de la comissió de comunicació i espai familiar per recollir les vostres aportacions.
Em sembla que ja està... si teniu algun dubte, ja sabeu em podeu enviar un mail ;-)
Besitos
--
Petonets,
G.