Platet carmanyola

4 views
Skip to first unread message

eugenia martinez

unread,
Jan 9, 2014, 10:20:23 AM1/9/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola,
Per equivocació ha anat a parar un platet que no és nostre a la carmanyola de la juno.
Algú l ha trobat a faltar?
Demà el deixarem al armari de la vaixella dels nens.
Euge ( juno)

El 14/11/2013 14:02, "Jordi de Carreras" <jord...@gmail.com> escribió:
Hola Famílies, Educadores,

De resultes de l'ultima assemblea vaig quedar 'encarregat' del tema fotografies de l'escoleta, i amb
l'objectiu d'introduïr la possibilitat d'entregar còpies de les imatges colectives dels infants (d'una manera 'legal') a les seves famílies, us envío un nou model d'Autorització dels drets d'imatge dels vostres fill/es en subtitució de l'anterior, per a que li feu una ullada i comenteu qualsevol cosa que us sembli al respecte.

La idea és portar-ne còpies el proper dimecres 20 a la trobada i que tothom que hi estigui d'acord el pugui signar i entregar d'una tacada.

Per altra banda dir-vos que les fotografies de l'any passat ja casi estan classificades per infants i en quan es tinguin les noves autoritzacions signades (les de les ex-families de l'Escoelta incloses) us les podré anar passant per a que constateu com creixen els nens/es a l'escoleta!

Abraçades.
Jordi.



--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.

Gema Sebastian Sanz

unread,
Jan 9, 2014, 11:15:54 AM1/9/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Doncs no se que ha passat avui pero jo tambe tinc un platet de mes...
Dema el deixare tambe in diu l'Euge.
Petons,
G.

Quim

unread,
Jan 9, 2014, 1:45:43 PM1/9/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Holaaaa,

Doncs jo en tinc un de menys.....aixi que poc a poc anem resolent el misteri , jejeje.

Dema l´ agafo, gracies!!
Quim
-----Missatge original-----
De: Gema Sebastian Sanz
Enviat: 09/01/2014, 17:15
Per a: assemblea_fam...@googlegroups.com
Assum.: Re: Platet carmanyola


Doncs no se que ha passat avui pero jo tambe tinc un platet de mes...
Dema el deixare tambe in diu l'Euge.
Petons,
G.
El 09/01/2014 16:20, "eugenia martinez" <euge...@gmail.com> escribió:

> Hola,
> Per equivocació ha anat a parar un platet que no és nostre a la carmanyola
> de la juno.
> Algú l ha trobat a faltar?
> Demà el deixarem al armari de la vaixella dels nens.
> Euge ( juno)
> El 14/11/2013 14:02, "Jordi de Carreras" <jord...@gmail.com> escribió:
>
>> Hola Famílies, Educadores,
>>
>> De resultes de l'ultima assemblea vaig quedar 'encarregat' del tema
>> fotografies de l'escoleta, i amb
>> l'objectiu d'introduïr la possibilitat d'entregar còpies de les imatges
>> colectives dels infants (d'una manera 'legal') a les seves famílies, us
>> envío un nou model d'Autorització dels drets d'imatge dels vostres fill/es
>> en subtitució de l'anterior, per a que li feu una ullada i comenteu *qualsevol
>> *cosa que us sembli al respecte.

xavier...@alumni.esade.edu

unread,
Jan 13, 2014, 5:27:22 PM1/13/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, assemblea_fam...@googlegroups.com
Bona nit famílies, 

Si algú està preparant carmanyoles per demà i li sobra un plat, si us plau, que pensi en nosaltres. Avuí la d'en Teo ha tornat amb un sol plateret.

Gràcies i petons.

El 09/01/2014, a les 17.16, "Gema Sebastian Sanz" <gese...@gmail.com> va escriure:

MONICA SERRANO GUTIERREZ

unread,
Jan 15, 2014, 11:13:54 AM1/15/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Resolt el misteri.

En Teo ja ha trobat el platet!!!!

Petons,
MNC i XAVI i TEO



Aquest correu electrònic i els annexos poden contenir informació confidencial o protegida legalment i està adreçat exclusivament a la persona o entitat destinatària. Si no sou el destinatari final o la persona encarregada de rebre’l, no esteu autoritzat a llegir-lo, retenir-lo, modificar-lo, distribuir-lo, copiar-lo ni a revelar-ne el contingut. Si heu rebut aquest correu electrònic per error, us preguem que n’informeu al remitent i que elimineu del sistema el missatge i el material annex que pugui contenir. Gràcies per la vostra col·laboració.

Este correo electrónico y sus anexos pueden contener información confidencial o legalmente protegida y está exclusivamente dirigido a la persona o entidad destinataria. Si usted no es el destinatario final o la persona encargada de recibirlo, no está autorizado a leerlo, retenerlo, modificarlo, distribuirlo, copiarlo ni a revelar su contenido. Si ha recibido este mensaje electrónico por error, le rogamos que informe al remitente y elimine del sistema el mensaje y el material anexo que pueda contener. Gracias por su colaboración.

This email message and any documents attached to it may contain confidential or legally protected material and are intended solely for the use of the individual or organization to whom they are addressed. We remind you that if you are not the intended recipient of this email message or the person responsible for processing it, then you are not authorized to read, save, modify, send, copy or disclose any of its contents. If you have received this email message by mistake, we kindly ask you to inform the sender of this and to eliminate both the message and any attachments it carries from your account. Thank you for your collaboration.

xavier...@alumni.esade.edu

unread,
Jan 17, 2014, 1:15:20 PM1/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, educadoresesco...@gmail.com
Hola a tothom, 

En Teo ha tornat de nou amb un sol plateret a la carmanyola. Si algú té aquest plateret tant entremaliat que se'ns escapa contínuament, si us plau, que el porti dilluns que el seu "germà" de la carmanyola el fa de menys.

Petons i bon cap de setmana.
Teo, Mònica i Xavi.

El 13/01/2014, a les 23.27, "xavier...@alumni.esade.edu" <xavier...@alumni.esade.edu> va escriure:

Manuela Fernández

unread,
Jan 17, 2014, 1:24:10 PM1/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians

Hola famílies!
A en Leo també li falta un platet des d'ahir...
Bon cap de setmana!
Manuela

El dia 17/01/2014 19:15, <xavier...@alumni.esade.edu> va escriure:

mª carmen

unread,
Jan 18, 2014, 5:31:34 PM1/18/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola!
 

Date: Fri, 17 Jan 2014 19:24:10 +0100
Subject: Re: Platet carmanyola
From: man...@gmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
CC: educadoresesco...@gmail.com

mª carmen

unread,
Jan 18, 2014, 5:34:18 PM1/18/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola!
 
Nosaltres en tenim dos que no son nostres i ens falta un marcat amb un número 8
 
dilluns els deixaré a l'Escoleta i si algú troba el meu que faci el mateix...
 
Gràcies
 
Mª Carmen
 

Date: Fri, 17 Jan 2014 19:24:10 +0100
Subject: Re: Platet carmanyola
From: man...@gmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
CC: educadoresesco...@gmail.com

xavier...@alumni.esade.edu

unread,
Jan 21, 2014, 10:48:37 AM1/21/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, educadoresesco...@gmail.com
Hola de nou!!!

Aquesta setmana sembla que el platet entremaliat del Teo segueix amb ganes de jugar i tampoc ha tornat a casa... Si està per casa d'algú, si us plau, digueu-li que demà vingui també a L'Escoleta per reunir-se amb el seu germà i la mare carmanyola.

Petons.
Teo, Mònica, Xavi, Carmanyola i plateret 1.

El 18/01/2014, a les 23.35, "mª carmen" <mk.l...@hotmail.com> va escriure:

Manuela Fernández

unread,
Jan 21, 2014, 12:07:28 PM1/21/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians

Hola!
Nosaltres tampoc hem recuperat el platet que ens falta d'en Leo, i no trobem unes "bambas" blanques amb ratlles blaves que tambe es deuen haver amagat.
Agrairem qualsevol informacio!
Salut,
Familia del Leo

El dia 21/01/2014 16:48, <xavier...@alumni.esade.edu> va escriure:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages