Calendari d'intendencies

0 views
Skip to first unread message

M.Angels Peña

unread,
Apr 18, 2013, 1:46:28 PM4/18/13
to Escoleta dels Indians, assemblea_fam...@googlegroups.com

Bon dia,
Us enviem el calendari actualitzat amb la substitució de familia de la Zoe per la familia de la Lily.
Una abraçada

130418-Calendari intendència.xlsx

Anna Heras

unread,
Apr 18, 2013, 4:17:38 PM4/18/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hi ha algo que jo no entenc, crec que dona la volta però no veig que nosaltres estiguem en el segon round. Pot ser?

Enviado desde mi iPad
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 
<130418-Calendari intendència.xlsx>

marta jimenez cerdanya

unread,
Apr 18, 2013, 4:54:45 PM4/18/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola,
la família de la Marina ens toca el divendres 26 d'abril i aquest dia no ens toca escoleta... Ho podem canviar amb l'hector uqe és qui comparteix amb nosaltres i està posat el següent divendres que és 3 de maig?
marta


Date: Thu, 18 Apr 2013 19:46:28 +0200
Subject: Calendari d'intendencies
From: mang...@gmail.com
To: educadoresesco...@gmail.com; assemblea_fam...@googlegroups.com


Bon dia,
Us enviem el calendari actualitzat amb la substitució de familia de la Zoe per la familia de la Lily.
Una abraçada


rebecca macauley

unread,
Apr 18, 2013, 6:21:24 PM4/18/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Moltes gracias! I hola a tots de la familia de Lily (Rebecca i Adam).




2013/4/18 marta jimenez cerdanya <mjcer...@hotmail.com>

M.Angels Peña

unread,
Apr 19, 2013, 2:10:36 AM4/19/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola.

Al principi ens duien tota la roba de cop (i es feia cada 15 d, les estovalles caminaven soles!!!). Quan es va veure que era massa es va decidir fer cada setmana la meitat de la roba.
Per aixo la roda torna a començar amb les families que se'n van endur la meitat, i aixi totes les families hauran rentat tota la roba.

El 18/04/2013 22:17, "Anna Heras" <anna...@hotmail.com> va escriure:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages