REUNIO de treball 'Règim intern'

1 view
Skip to first unread message

eugenia martinez

unread,
Jul 1, 2014, 3:39:47 AM7/1/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians

Hola a tots,
Demà dimecres 2 de juliol a les 16h a l'Escoleta farem la primera reunió de treball del Regim Intern (de moment té aquest nom...).
Marta, Olga, Jordi ,Pilar Sara i Euge de moment.
Qui vulgui apuntar-se serà molt benvingut i tambe es poden fer aportacions suggeriments per mail.
Fins ara,
Euge (huno)

El 19/06/2014 10:37, "desiree hortigon" <desireeh...@hotmail.com> escribió:
Hola  a tothom
aquest any estic molt liada amb el tancament de l'escola i no us podré acompanyar en el treball del règim intern. Sobretot seria interessant que alguna educadora pogués participar. I si necessiteu alguna cosa en special ja sabeu que podeu comptar amb mi.
Una abraçada
Desireé

Date: Tue, 17 Jun 2014 08:28:23 +0200
Subject: Re: reunió de treball 'Règim intern'
From: marta.rovi...@gmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
CC: educadoresesco...@gmail.com

Hola!

Jo m apunto Jordi.

Salut,

Marta

El dia 17/06/2014 0:16, "Jordi de Carreras" <jord...@gmail.com> va escriure:
Hola families,

Hi ha algun altre interessat, a part de les educadores i nosaltres (Euge i jo) a reunir-se per treballar sobre el que fins ara estem anomenant 'Règim intern' ?

Amb elles estem per concretar si pot ser el dimecres 2 de juliol per la tarda, però no està decidit encara.

salut.
Jordi



--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

marta rovira

unread,
Jul 1, 2014, 4:43:08 AM7/1/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Ooook! Perfecte gràcies !

Marta

El dia 01/07/2014 9:39, "eugenia martinez" <euge...@gmail.com> va escriure:

eugenia martinez

unread,
Jul 1, 2014, 7:38:16 AM7/1/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Ups, jo no vindré ,vindrà rl Jordi.
Euge

Olga López

unread,
Jul 1, 2014, 9:31:01 AM7/1/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
ei!
jo sí vindré!
fins dimecres!
 
Olga
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages