Hola a tots,
Demà dimecres 2 de juliol a les 16h a l'Escoleta farem la primera reunió de treball del Regim Intern (de moment té aquest nom...).
Marta, Olga, Jordi ,Pilar Sara i Euge de moment.
Qui vulgui apuntar-se serà molt benvingut i tambe es poden fer aportacions suggeriments per mail.
Fins ara,
Euge (huno)
--Hola a tothom
aquest any estic molt liada amb el tancament de l'escola i no us podré acompanyar en el treball del règim intern. Sobretot seria interessant que alguna educadora pogués participar. I si necessiteu alguna cosa en special ja sabeu que podeu comptar amb mi.
Una abraçada
Desireé
Date: Tue, 17 Jun 2014 08:28:23 +0200
Subject: Re: reunió de treball 'Règim intern'
From: marta.rovi...@gmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
CC: educadoresesco...@gmail.com
Hola!
Jo m apunto Jordi.
Salut,
Marta
El dia 17/06/2014 0:16, "Jordi de Carreras" <jord...@gmail.com> va escriure:Hola families,Hi ha algun altre interessat, a part de les educadores i nosaltres (Euge i jo) a reunir-se per treballar sobre el que fins ara estem anomenant 'Règim intern' ?Amb elles estem per concretar si pot ser el dimecres 2 de juliol per la tarda, però no està decidit encara.salut.Jordi
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.
Ooook! Perfecte gràcies !
Marta
Ups, jo no vindré ,vindrà rl Jordi.
Euge