Tambe pensó q facilita molt tenir la roba marcada. nosaltres la marquem amb rotulador i gairabe mai marxa en rentar-lo... I si marxa, ho tornem a escriure.
Tot i que no es garantía q tornin amb la seva roba... Jajaja
Avui l'Hèctor ha vingut amb una mitjons que no son seis i m traspapelat els seus...
El segell en sembla una bona
pensada...
M. Carmen (Hèctor)
Envíado desde mi Vodafone Smart 4G
-------- Original Message --------
Subject: Re: PANTALONS TEO (2ona part...)
From: MONICA SERRANO GUTIERREZ <
monica....@ub.edu>
To: "<
assemblea_fam...@googlegroups.com>" <
assemblea_fam...@googlegroups.com>
Cc:
Lo que ha portat avui en TEO a casa no està marcat. De lo nostre no ho sabríem dir ja que hi ha peces que sí que hem marcat però d'altres no...
La Gemma té raó: la primera responsabilitat és de les families, que hauríem de marcar la roba. Però de totes formes... molt lluny no hauran anat així que els esperarem pacientment.
Bsikos.
MNC.
Deu ni do...
I estaven marcats? Perque el tema esta en q gairebe ningu porta la roba marcada, jo la primera, i ja q els nostres fills i filles els hi grada tant despollar-se, crec q tots
hauriem.de fer l'esforç de marcar la roba; aixi al menys, si ens arriba alguna peça q no es nostre, sabrem a qui pertany.
Ens facilitara la feina a nosaltres i a les educadores.
Bon cap de setmana!
G.
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a
assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu
https://groups.google.com/d/optout.
Aquest correu electrònic i els annexos poden contenir informació confidencial o protegida legalment i està adreçat exclusivament a la persona o entitat destinatària. Si no sou el destinatari final o la persona encarregada
de rebre’l, no esteu autoritzat a llegir-lo, retenir-lo, modificar-lo, distribuir-lo, copiar-lo ni a revelar-ne el contingut. Si heu rebut aquest correu electrònic per error, us preguem que n’informeu al remitent i que elimineu del sistema el missatge i el
material annex que pugui contenir. Gràcies per la vostra col·laboració.
Este correo electrónico y sus anexos pueden contener información confidencial o legalmente protegida y está exclusivamente dirigido a la persona o entidad destinataria. Si usted no es el destinatario final o la persona encargada de recibirlo, no está autorizado
a leerlo, retenerlo, modificarlo, distribuirlo, copiarlo ni a revelar su contenido. Si ha recibido este mensaje electrónico por error, le rogamos que informe al remitente y elimine del sistema el mensaje y el material anexo que pueda contener. Gracias por
su colaboración.
This email message and any documents attached to it may contain confidential or legally protected material and are intended solely for the use of the individual or organization to whom they are addressed. We remind you that if you are not the intended recipient
of this email message or the person responsible for processing it, then you are not authorized to read, save, modify, send, copy or disclose any of its contents. If you have received this email message by mistake, we kindly ask you to inform the sender of
this and to eliminate both the message and any attachments it carries from your account. Thank you for your collaboration.
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a
assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu
https://groups.google.com/d/optout.