Hola!
No se si, enviant el correu a assemblea de families, q jo pensava ja inactiu, hi haura families q no hagin rebut aquests mails...
Durant aquest mati passare l'administracio d'aquest grup a algun altre de l'escoleta perque pugueu decidir si encara els feu servir o no.
Una abrassada a totes i tots.
Gema
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.
Ostres..si,gràcies Gema.
Ja ens diràs.
Gracies
Euge