Tancament Doodle

0 views
Skip to first unread message

Indià Escola

unread,
Mar 17, 2014, 12:12:23 PM3/17/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola famílies!
Ja tenim els resultats del doodle! 
Han participat 11 famílies, de les quals 8 hem votat l'11 de maig que ha estat la data més votada. La segona ha estat el 27 d'abril amb 6 vots. No sé... no hi ha molt quorum però bueno...
 
Ara que tenim dia guanyador, només cal decidir el lloc. Si us sermbla durant aquesta setmana fem propostes, jo les recullo totes i les exposo totes juntes i tornem a votar.
 
Si algú te una idea millor, cap problema, qualsevol aportació serà ben rebuda.
 
I ja sabeu, això ho fem perquè ens ve de gust fer-lo. No hi ha cap obligació.

--

L’ Escoleta dels Indians

Correu electrònic: lescoletad...@gmail.com

http://escoletadelsindians.blogspot.com.es/

Quim XTEC

unread,
Mar 17, 2014, 5:43:32 PM3/17/14
to Escoleta
Un Xiki park?


--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

329.png

Quim XTEC

unread,
Mar 17, 2014, 5:44:32 PM3/17/14
to Escoleta

329.png
333.png

Jordi de Carreras

unread,
Mar 19, 2014, 7:36:37 PM3/19/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Gràcies Gema,
...de moment no se'ns ha acudit cap lloc, però si continua la calor podem acabar a la platja.... ?
jordi
329.png
333.png

Oscar Diaz Rodriguez

unread,
Mar 19, 2014, 9:44:57 PM3/19/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola a todos...
Cristina y yo ( papas de la Emma Diaz ) queriamos ofrecer la posibilidad de q si a las familias os apetecia, pasar un dia en la montaña, ya q disponemos de una hectaria de terreno en las gavarras, Cassa de la selva, Es un recinto de bosque vallado, con una pequeña casa, donde los peques podrian jugar y hacer actividades... Y los menos peques poder disfrutar de un buen dia entre familias...
Bueno lo dicho...aqui dejo nuestra propuesta. Un saludo a todos.

Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
329.png
333.png

eugenia martinez

unread,
Mar 20, 2014, 4:07:01 AM3/20/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
uau!! sona molt bé!
per nosaltres va bé!
euge ( juno)
329.png
333.png

MONICA SERRANO GUTIERREZ

unread,
Mar 20, 2014, 4:31:06 AM3/20/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Oscar i Cristina,

moltes gràcies per l'oferiment... la veritat és que sembla una alternativa genial!!!

Per nosaltres OK.

Bsikos per a totes i tots!!!

MNC i Xavi (TEO)

______________________________________
Monica Serrano

Department of Economic Theory
Faculty of Economics and Business
University of Barcelona
Av. Diagonal, 696
08034 Barcelona - Spain
Tlf: (+34) 93 402 01 11
Fax: (+34) 93 403 90 82
E-mail: monica....@ub.edu
Web page: http://www.eco.ub.es/~mserrano/
____________________________________________
Before printing think about your responsibility
and commitment to the ENVIRONMENT


From: assemblea_fam...@googlegroups.com [assemblea_fam...@googlegroups.com] on behalf of eugenia martinez [euge...@gmail.com]
Sent: 20 March 2014 09:07
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
Subject: Re: Tancament Doodle



Aquest correu electrònic i els annexos poden contenir informació confidencial o protegida legalment i està adreçat exclusivament a la persona o entitat destinatària. Si no sou el destinatari final o la persona encarregada de rebre’l, no esteu autoritzat a llegir-lo, retenir-lo, modificar-lo, distribuir-lo, copiar-lo ni a revelar-ne el contingut. Si heu rebut aquest correu electrònic per error, us preguem que n’informeu al remitent i que elimineu del sistema el missatge i el material annex que pugui contenir. Gràcies per la vostra col·laboració.

Este correo electrónico y sus anexos pueden contener información confidencial o legalmente protegida y está exclusivamente dirigido a la persona o entidad destinataria. Si usted no es el destinatario final o la persona encargada de recibirlo, no está autorizado a leerlo, retenerlo, modificarlo, distribuirlo, copiarlo ni a revelar su contenido. Si ha recibido este mensaje electrónico por error, le rogamos que informe al remitente y elimine del sistema el mensaje y el material anexo que pueda contener. Gracias por su colaboración.

This email message and any documents attached to it may contain confidential or legally protected material and are intended solely for the use of the individual or organization to whom they are addressed. We remind you that if you are not the intended recipient of this email message or the person responsible for processing it, then you are not authorized to read, save, modify, send, copy or disclose any of its contents. If you have received this email message by mistake, we kindly ask you to inform the sender of this and to eliminate both the message and any attachments it carries from your account. Thank you for your collaboration.

Quim XTEC

unread,
Mar 20, 2014, 2:20:10 PM3/20/14
to Escoleta
Per si us interessa...


PD...per cert, lo del Xiki park era broma, sosillos ;))


333.png

desireehortigon1

unread,
Mar 20, 2014, 2:44:57 PM3/20/14
to escoleta assemblea
Hola a tothom
Ens sembla perfecte la proposta de de l'oscar i la cristina. .
Una abraçada
Desireé and family


Enviado de Samsung Mobile



-------- Mensaje original --------
De: MONICA SERRANO GUTIERREZ <monica....@ub.edu>
Fecha: 20/03/2014 9:32 (GMT+01:00)
Para: assemblea_fam...@googlegroups.com
Asunto: RE: Tancament Doodle
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages