L’ Escoleta dels Indians
Correu electrònic: lescoletad...@gmail.com

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.
Hola a todos...
Cristina y yo ( papas de la Emma Diaz ) queriamos ofrecer la posibilidad de q si a las familias os apetecia, pasar un dia en la montaña, ya q disponemos de una hectaria de terreno en las gavarras, Cassa de la selva, Es un recinto de bosque vallado, con una pequeña casa, donde los peques podrian jugar y hacer actividades... Y los menos peques poder disfrutar de un buen dia entre familias...
Bueno lo dicho...aqui dejo nuestra propuesta. Un saludo a todos.
Per anul·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
