Jordi, moltes gràcies per l'Acta.
Nomès aclarir, que els 2.500 Euros de superhàbit, són en el supossit de no tenir cap imprevist desde la data de l'assamblea fins a finals d'agost.
I que, segons el meu parer, i tenint en compte el règim legal de contractació de les nostres treballadores, s'haurien de considerar sobretot com a provisió per a possibles baixes.
Tot i així, crec raonable destinar una petita part al toldo o altres despeses de material. Però, mantenint la major part d'aquest saldo com a sobrant del present curs i, aixi en el cas d'alguna futura indennització, la part d'aquest curs ja estaria coberta.
Atentament,
Sandra Caro