Trobada dijous 13

3 views
Skip to first unread message

desiree hortigon

unread,
Jun 11, 2013, 4:33:35 AM6/11/13
to escoleta assemblea, educadoresesco...@gmail.com
Hola Famílies
Us recordem que ens tornem a trobar a quests dijous a les 18.30 a l'Escoleta dels Indians amb el següent ordre del dia:
-Revisió i aprovació projecte pedagògic.
-Creació d'una comissió per l'elaboració del Reglament de règim Intern.
-Baixes i substitucions de les educadores.
-Precs i preguntes
Una abraçada i fins dijous
L'equip de gestió


marta jimenez cerdanya

unread,
Jun 11, 2013, 1:49:19 PM6/11/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola Famílies,

La família de la Marina treballem de tardes i desgraciadament ens és completament impossible assistir a aquestes assemblees tant importants pel projecte.

Salutacions,
Marta



From: desireeh...@hotmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com; educadoresesco...@gmail.com
Subject: Trobada dijous 13
Date: Tue, 11 Jun 2013 08:33:35 +0000
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
 
 

mª carmen diaz santaolalla

unread,
Jun 12, 2013, 1:15:50 PM6/12/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Ostres, dema no podrem anar a la reunió. Pujem a igualada a veure ma mare...
Ho sento!
Confiem en tots vosaltres i el que decidiu en aquesta reunió per nosaltres serà perfecte.
Petons
M. Carmen



From: desireeh...@hotmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com; educadoresesco...@gmail.com
Subject: Trobada dijous 13
Date: Tue, 11 Jun 2013 08:33:35 +0000

Jordi de Carreras

unread,
Jun 25, 2013, 7:24:31 AM6/25/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com, educadoresesco...@gmail.com
Hola a tothom!

Envio l'esborrany de l'acta de l'assemblea passada.

Sento el retard.
L'han provocat la falta de pràctica, la falta de moderador durant la reunió, la densitat de intervencions i la voluntat d'estructurar l'acta, entre d'altres coses que no venen al cas.

Si us plau, si us la podeu llegir i fer totes aquelles esmenes que cregueu oportunes per a què la podem aprovar quan toqui.

Gràcies!
Abraçades a tots.
Jordi.






2013/6/11 desiree hortigon <desireeh...@hotmail.com>
Escoleta-Acta-2013.06.13.pdf

silvia cerezo tomas

unread,
Jun 25, 2013, 7:30:10 AM6/25/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com, educadoresesco...@gmail.com
Hola!

Segur que molts no us enrecordeu de nosaltres, som la familia del Pol, varem estar entre vosaltres molt poc temps però no aconsegueixo donar-me de baixa de la llista de distribució. No és que em molesti rebre els missatges però no té cap sentit ;-) 

Algú m'ho pot arreglar? Ja vaig enviar missatge de baixa però res :-(

Moltíssimes gràcies


De: Jordi de Carreras <jord...@gmail.com>
Para: assemblea_fam...@googlegroups.com
CC: "educadoresesco...@gmail.com" <educadoresesco...@gmail.com>
Enviado: Martes 25 de junio de 2013 13:24
Asunto: Re: Trobada dijous 13

Gema Sebastian Sanz

unread,
Jun 25, 2013, 8:42:39 AM6/25/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Silvia,
Perdona. Aquesta nit ho faig.
Gema

silvia cerezo tomas

unread,
Jun 25, 2013, 9:19:17 AM6/25/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Moltes mercis guapa!!!

Desitjo que us vagi tot molt be ;-)


De: Gema Sebastian Sanz <gese...@gmail.com>
Para: assemblea_fam...@googlegroups.com
Enviado: Martes 25 de junio de 2013 14:42

Gema Sebastian Sanz

unread,
Jun 25, 2013, 5:27:30 PM6/25/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com, educadoresesco...@gmail.com
Jordi,
Moltes gràcies per l'acta, la trobo molt complerta i molt clara.
Ens veiem el 26 a la festa.
Un petó per tothom!
Gema
--
Petonets,
G.

Sandra Caro

unread,
Jun 25, 2013, 8:25:43 PM6/25/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com, educadoresesco...@gmail.com
Jordi, moltes gràcies per l'Acta.

Nomès aclarir, que els 2.500 Euros de superhàbit, són en el supossit de no tenir cap imprevist desde la data de l'assamblea fins a finals d'agost.
I que, segons el meu parer, i tenint en compte el règim legal de contractació de les nostres treballadores, s'haurien de considerar sobretot com a provisió per a possibles baixes.
Tot i així, crec raonable destinar una petita part al toldo o altres despeses de material. Però, mantenint la major part d'aquest saldo com a sobrant del present curs i, aixi en el cas d'alguna futura indennització, la part d'aquest curs ja estaria coberta.

Atentament,

Sandra Caro


2013/6/25 Gema Sebastian Sanz <gese...@gmail.com>

Jordi de Carreras

unread,
Jul 9, 2013, 5:58:21 PM7/9/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com, educadoresesco...@gmail.com
Hola a tots,

Envío l'acta 'definitiva' amb les correccions fetes.
Moltes gràcies Gema, Sandra i Lorena per les vostres esmenes.

Bona calor.
Jordi.


2013/6/26 Sandra Caro <san...@gmail.com>
Escoleta-Acta-2013.06.13.pdf
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages