Algu s'ha emportat unes sabates q no son seves????

3 views
Skip to first unread message

Gema Sebastian Sanz

unread,
Nov 11, 2013, 10:09:28 AM11/11/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Marxem.amb la Isona descalça. No hem.estt capaces de trobar les seves sabates. Potser algu sa les ha emportat per equivocacio, amb aquesta cosa q tenen ells de canviar-lo tot de lloc...
El cas es que no tenim mes sabates o sigui que si algu les froba que les porti dema o q em.truqui.
Gracies
Gema

eugenia martinez

unread,
Nov 11, 2013, 10:38:07 AM11/11/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Jo he trigat una mica en trobar les de la juno..i al final eren al cistell del sorral. Has mirat allà?
  La mare del leo tb buscava les seves...
Euge

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.

Gema Sebastian Sanz

unread,
Nov 11, 2013, 11:36:24 AM11/11/13
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Ja esta.
Les te la familia del Teo.
G.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages