Fwd: Manteniment escoleta

2 views
Skip to first unread message

Daniel Martinez

unread,
Jul 2, 2014, 7:43:43 AM7/2/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, educadoresesco...@gmail.com
Hola ho sento crec que m'havia equivocat. Sento enviar tants emails.

;)

---------- Forwarded message ----------
From: Daniel Martinez <dmlev...@gmail.com>
Date: 2014-07-02 13:32 GMT+02:00
Subject: Manteniment escoleta
To: Escoleta dels Indians <educadoresesco...@gmail.com>


Hola Famílies,

Per fi he pogut fer excel amb les coses que falten per fer a la escoleta:

-Agujeros techo en comedor para trapecio

-Sacar puertas del baño (trastero)

-Colocar 2 estanterías blancas en el baño (trastero)

-Sacar sanitarios del baño (trastero)

-Alargo luz comedor ( no depender de la luz del pasillo )

-Pintar mesa del sorral

-Agujeros madera para colgadores

-2 agujeros en la pared para telas

Aprofito per dir, que el dia 28 de juliol tenim la última jornada de feina, que si podeu venir alguna família pues millor, i acabem de rematar les coses que falten.

Penjaré un paper al taullel de fusta de la escoleta per que pogeu veure les coses que es van fent, recordar el dia de feina i en tot cas si voleu us apunteu i poder calcular les famílies que poden venir.

Jo crec que amb quatre persones ho podem fer tot. Si em podeu anar dient quí pot per organitzar-ho, millor.

P.S.: Perdoneu per el retard. També afegeixo que aquesta setmana us enviaré un email de la festa de fi de curs, per si esteu d'acord i afegir opions.

Gràcies i Salut!!!!


mª carmen

unread,
Jul 3, 2014, 4:07:48 PM7/3/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Gràcies per la feinada Dani

El 28 un de nosaltres hi anirà segur

Carmen (Hèctor)

Envíado desde mi Vodafone Smart 4G

Daniel Martinez <dmlev...@gmail.com> wrote:

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Groups.
Per cancel·lar la subscripció a aquest grup i deixar de rebre els seus missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/d/optout.

Olga

unread,
Jul 3, 2014, 5:56:22 PM7/3/14
to assemblea_families_escoleta
Hola!
Perfecte!
El 28 podré venir jo.

A reveure


Olga( tanit)

Sent from my ASUS MeMO Pad

mª carmen <mk.l...@hotmail.com> ha escrit:

Gema Sebastian Sanz

unread,
Jul 4, 2014, 2:16:34 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola!
El 28 es dilluns, i el darrer dia d'escoleta. Esteu segurs que es aquest dia? Si es aixi, nosaltres no podrem, encara treballem.
G.

Daniel Martinez

unread,
Jul 4, 2014, 3:35:29 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola families,

El darrer dia de curs es el 25 que es quan fem la festa de fi de curs.

P.s.: Per fiiii, ja esta aquiiii Arannn ...

MARIA INMACULADA MARTINEZ PUCHE

unread,
Jul 4, 2014, 3:51:53 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Felicitats!!!!!! Papis pel nou membre de la família,  i al germà gran,  que és molt important!!!!!!

mª carmen

unread,
Jul 4, 2014, 4:06:41 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Benvingut Aran!!!

Gema Sebastian Sanz

unread,
Jul 4, 2014, 4:18:03 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

No. El darrera dia d curs es el 28 q es dilluns. Ja es va dir de drixar els tres ultims dies d.juliol per recollir; aquest any son: dimarts 29, dimecres 30 i dijous 31. Per tant, el dilluns 28 es el darrer dia d'escoleta.
I si no, mirem el calendari escolar q van passar a ppi de curs...
G.

El 04/07/2014 09:35, "Daniel Martinez" <dmlev...@gmail.com> escribió:

Gema Sebastian Sanz

unread,
Jul 4, 2014, 4:19:30 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Ai! No havia llegit el final del mail!
Moltes felicitats familia!!!!
Laare com.esta? I el bebe?
Molts mimitos i anims!!!
G.

Cristina Negre

unread,
Jul 4, 2014, 4:43:55 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Moltes felicitats i benvingut Aran!!!!!!!!!

Daniel Martinez

unread,
Jul 4, 2014, 4:48:46 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola Gema,

No me mirat el calendari ho vaig parlar amb les educadores i vam dir aquest dia.

Igualment ho torno ha mirar i torno a enviar el dia segur de treball.

Salut.

Angela Garcia

unread,
Jul 4, 2014, 4:51:01 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Moltes felicitats família!!! Molts petons i a disfrutar moltíssim dels primers moments, son màgics!

Respecte a la data, jo tinc entés que l'escoleta tanca pels nens el 25 i que els darrers dies son perque les educadores recullin i tanquin aquest curs i preparin coses pel vinent... Jo tinc apuntada aquesta data des del primer dia... No sé!

Salut a tots!

desireehortigon1

unread,
Jul 4, 2014, 4:53:29 AM7/4/14
to escoleta assemblea
Moltes felicitats familia
Un super petonàs
Desiree, Chema , Pau i Kim
P.d nosaltres no podrem venir al manteniment estem de vacances


Enviado de Samsung Mobile



-------- Mensaje original --------
De: Angela Garcia <angela....@gmail.com>
Fecha: 04/07/2014 10:51 (GMT+01:00)
Para: assemblea_fam...@googlegroups.com
Asunto: Re: Fwd: Manteniment escoleta

Edgar

unread,
Jul 4, 2014, 5:09:51 AM7/4/14
to Escoleta dels Indians
Bon dia a tots i totes,

Sempre s'ha parlat (tant aquest any com l'anterior) dels 3 últims dies, per tant els dies previstos per recollir i fer la posta a punt de l'escoleta son el dimarts 29, dimecres 30 i dijous 31. 

El dia previst, com a ultim dia d'escoleta amb nens, es el dilluns 28 de juliol.

Les families planifiquem casals, avis, avies, etc .. en base al calendari per tant, si el dia previst de finalització d'escoleta amb nens es el 28, crec que s'ha de respectar.

Per cert, felicitats Aran!! Benvingut!!

Salut

Edgar Cristóbal
Pare Isona

Peris Arrufat, Xavier

unread,
Jul 4, 2014, 5:11:17 AM7/4/14
to <assemblea_families_escoleta@googlegroups.com>
Enhorabona al petit i a la resta de la família!!!!

Per la resta vindrem a fer feina el 28 o el dia que toqui ;-))))

Petons i bon estiu a qui ja comenci!!!!

El 04/07/2014, a les 10.53, "desireehortigon1" <desireeh...@hotmail.com> va escriure:

marta rovira

unread,
Jul 4, 2014, 5:18:18 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Felicitats familia!

Una abraçada

Marta ( carla)

El dia 04/07/2014 11:11, "Peris Arrufat, Xavier" <xavier...@alumni.esade.edu> va escriure:

Gema Sebastian Sanz

unread,
Jul 4, 2014, 5:21:48 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Coipo el que diu textualment el projecte pedagògic:


pel que encara treballem, és imprescindible que el dilluns 28 hi hagi escoleta, més perquè així és com es va quedar.




--
Petonets,
G.

Gema Sebastian Sanz

unread,
Jul 4, 2014, 5:25:36 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians
--
Petonets,
G.

Gema Sebastian Sanz

unread,
Jul 4, 2014, 5:26:56 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians
No ho puc copiar...
però el que posa és el que he dit: que els tres darrers dies de juliol no hi ha escoleta; per tant el dia 28 si que hi ha.

Poso en copia a les educadores perquè aclareixin aquest malentés.
--
Petonets,
G.

Daniel Martinez

unread,
Jul 4, 2014, 5:35:22 AM7/4/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola Gema,

Sobretot tranquilitat. Ja ho miro perque segurament soc jo el q em vaig equivocar de dia, q porto uns dies q no me entero de res. No pasa res torno a mirar-ho i us dic el dia.
;)
Salut!!!

Edgar

unread,
Jul 4, 2014, 5:50:56 AM7/4/14
to Escoleta dels Indians, Escoleta dels Indians
Bon dia,

Seguint el fil de la Gema, us enganxo a continuació el paragraf del projecte pedagògic (pagina 13) on parla dels 3 ultims dies laborables de juliol.

Imatge inserida 1

Salut

Edgar


--

Daniel Martinez

unread,
Jul 7, 2014, 4:25:37 AM7/7/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Escoleta dels Indians

Bon diaaa familiessss!!!

Em vaig equivocar en els dies. Entre q ja de per si soc un despistat i la nova paternitat estic molt moooolt despistat. Ho sento.

A veure, recapitulant, el 28 hi ha escoleta tot el dia, després per la tarda fem la jornada de treball.
Farem dos dies el 28 per la tarda i el 29, farem els q ens doni temps. Els q pogueu un dels dos o els dos, pues mijor.

La festa la farem el divendres 25 despres de l'escoleta.

P.s: proposso per l'any vinent una sortida a un spa, amb piscines, massatges gintonics ;) per estar una miqueta mes relaxats.

Ueee vingaa q ja estan aquiii les vacanceeesss.

Salutttt !!!!!

Olga

unread,
Jul 7, 2014, 5:53:07 AM7/7/14
to assemblea_families_escoleta, Escoleta dels Indians
Hola,
Jo sí podré un o els dos díes.
 I m' apunto a la sortida de spa!

Una abraçada!
Olga ( tanit)



Sent from my ASUS MeMO Pad

Daniel Martinez <dmlev...@gmail.com> ha escrit:

Gema Sebastian Sanz

unread,
Jul 7, 2014, 5:55:21 AM7/7/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Gracies per aclarir-ho Dani.
G.

desireehortigon1

unread,
Jul 7, 2014, 12:32:47 PM7/7/14
to escoleta assemblea
Nosaltres estarem de vacances..però la festa del 25 no ens la perdem..
Una abraçada 
Desiree and family


Enviado de Samsung Mobile



-------- Mensaje original --------
De: Gema Sebastian Sanz <gese...@gmail.com>
Fecha: 07/07/2014 11:55 (GMT+01:00)
Para: assemblea_fam...@googlegroups.com
Asunto: Re: Manteniment escoleta
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages