Hola Famílies!
Demà ens veurem i tancarem el nostre primer trimestre d'aquesta gran aventura. Dir-vos que ens emociona veure i sentir com funciona la nostra escoleta, a on els nostres infants creixen i creixen...després d'aquesta introducció nadalenca us passo l'ordre de l'assemblea de demà..recordeu que us esperarem amb esmorzar:
Ordre del dia:
1.Canvi del número de compte a partir de gener:1491.0001.27.2041238425. Ara el nom del receptor és l'Escoleta dels Indians.Les famílies que no podeu venir a l'assemblea sobretot aquest punt és important recordeu canviar el número d'ingrés a partir de gener.
2.Valoracions de les comissions: feina feta i nous projectes.
3.Aprovació del pressupost de material fins a final de curs.
4. Regal de Nadal educadores: una panera
5.Traspàs de la reunió amb les educadores
6.Eliminació del pagament de les acollides i adaptació sou educadores als mínim legal.
7.Preguntes i coses a compartir
Una abraçada
La junta