Segon café-tertúlia

2 views
Skip to first unread message

Comunicació i Espai familiar Comissió Escoleta

unread,
Dec 10, 2012, 8:40:59 AM12/10/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola famílies!
Des de la comissió de comunicació i Espai Familiar, us volem recordar que aquest divendres dia 14, fem el segon café-tertúlia de la temporada amb la temàtica de la cuina amb nens: intercanvis culinaris i experiències compartides.
Us esperem a tots i totes a partir de les 14.30 al menjador de l'escoleta. I si algú vol portar alguna cosa per picar o café en un termo, benvingut serà.
 
Fins diumenge famílies!
COESPA

Montse P

unread,
Dec 10, 2012, 10:00:58 AM12/10/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Fins diumenge?.....

2012/12/10 Comunicació i Espai familiar Comissió Escoleta <coespa....@gmail.com>

--
 
 

Gema Sebastian Sanz

unread,
Dec 10, 2012, 10:54:30 AM12/10/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
He tingut un lapsus... volia dir fins divendres ;-o


 
--
 
 



--
Petonets,
G.

Ana Jimenez Diez

unread,
Dec 10, 2012, 3:06:54 PM12/10/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com, Gema Sanz Sebastian Escoleta Congrés Indians

Ooooohhh jo no hi podré anar...:-(
Trobo a faltar l'escoleta i els seus cafes tertulia...amb cafe o sense cafe!!
Una abraçada x tots!!
Ens veiem dissabte a l'assamblea.


Enviado desde Yahoo! Mail con Android



From: Gema Sebastian Sanz <gese...@gmail.com>;
To: <assemblea_fam...@googlegroups.com>;
Subject: Re: Segon café-tertúlia
Sent: Mon, Dec 10, 2012 3:54:30 PM

--
 
 

desiree hortigon

unread,
Dec 10, 2012, 5:55:52 PM12/10/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola families
Nosaltres no podem gausio d'aquests cafés tertulies tannnnn interesants
Fins dissabte
Desirve




Enviado desde mi iPad
--
 
 

Sandra Caro Lucena

unread,
Dec 12, 2012, 9:09:32 AM12/12/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Ja m'agradaria a mi, pero estaré encara a la feina. Però Ivan, que segurament recollirà a l'àfrica potser es queda una estoneta. 

Sandra (Mama d'Àfrica)

2012/12/10 desiree hortigon <desireeh...@hotmail.com>
--
 
 

krisl...@gmail.com

unread,
Dec 13, 2012, 1:18:49 AM12/13/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Jo divendres no vindre a l'escoleta ja m'explicareu
Cris

Enviado desde mi HTC
--
 
 

desiree hortigon

unread,
Dec 14, 2012, 3:59:03 AM12/14/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola Famílies!
Demà ens veurem i tancarem el nostre primer trimestre d'aquesta gran aventura. Dir-vos que ens emociona veure i sentir com funciona la nostra escoleta, a on els nostres infants creixen i creixen...després d'aquesta introducció nadalenca us passo l'ordre de l'assemblea de demà..recordeu que us esperarem amb esmorzar:
Ordre del dia:
1.Canvi del número de compte a partir de gener:1491.0001.27.2041238425. Ara el nom del receptor és l'Escoleta dels Indians.Les famílies que no podeu venir a l'assemblea sobretot aquest punt és important recordeu canviar el número d'ingrés a partir de gener.
2.Valoracions de les comissions: feina feta i nous projectes.
3.Aprovació del pressupost de material fins a final de curs.
4. Regal de  Nadal educadores: una panera
5.Traspàs de la reunió amb les educadores
6.Eliminació del pagament de les acollides i adaptació sou educadores als mínim legal.
7.Preguntes i coses a compartir

Una abraçada
La junta



To: assemblea_fam...@googlegroups.com; assemblea_fam...@googlegroups.com
From: krisl...@gmail.com
Subject: Re: Segon café-tertúlia
Date: Thu, 13 Dec 2012 07:18:49 +0100
--
 
 

marta jimenez cerdanya

unread,
Dec 14, 2012, 2:47:16 PM12/14/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Perdoneu, però algú em pot confirmar si és a les 9 a l'escola dels grans?
Gràcies
marta


From: desireeh...@hotmail.com
To: assemblea_fam...@googlegroups.com
Subject: Assemblea
Date: Fri, 14 Dec 2012 08:59:03 +0000
--
 
 

Gema Sebastian Sanz

unread,
Dec 14, 2012, 3:54:52 PM12/14/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Si si. A les 9 a l'escola congres indians. C/ cardenal Tedechini amb concepcio arenal.
Fins dema
G.

--
 
 

silvia cerezo tomas

unread,
Dec 17, 2012, 8:24:44 AM12/17/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Hola!!!

Doncs al final no vam poder venir ... així que ens tocarà anar coneixent-vos poc a poc.

Fins aviat :-)

PD: Som en XAvi i la Sílvia, i el Pol, el petit de la casa, de 19 mesos, ha començat venint els dijous i els divendres.


De: desiree hortigon <desireeh...@hotmail.com>
Para: assemblea_fam...@googlegroups.com
Enviado: Viernes 14 de diciembre de 2012 9:59
Asunto: Assemblea

--
 
 


Alex Aumedes

unread,
Dec 17, 2012, 8:32:17 AM12/17/12
to assemblea_fam...@googlegroups.com
Benvinguts al projecte família!

Salut,

Alex i Laura (Mariana)


2012/12/17 silvia cerezo tomas <silc...@yahoo.es>
--
 
 



--
Alex
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages