No tenim tapa

0 views
Skip to first unread message

Quim

unread,
Mar 1, 2014, 4:00:54 AM3/1/14
to Escoleta mails
Hola famílies,

Tornem a tenir una tapa de la carmenyola desapareguda. Si algú li sobre és nostra!

Gràcies!

Quim i marta

MARIA INMACULADA MARTINEZ PUCHE

unread,
Mar 1, 2014, 4:15:29 AM3/1/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

La tenim  nosaltres!!!! El dimarts us la portem!!

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.

marta rovira

unread,
Mar 3, 2014, 3:28:30 AM3/3/14
to assemblea_fam...@googlegroups.com

Hola!

Algu ha agafat per error unes sabatilles (d aquestes del decathlon de color gris) que no siguin les seves.

Em falten les de Carla.

Tambe hem trobat a faltar una motxil.la rosa amb dibuix d una marieta.

Si algu ho ha agafat per error sisplau que ens ho digui.

Gracies!

Marta (mare Carla)

El dia 01/03/2014 10:01, "Quim" <jr...@xtec.cat> va escriure:
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages