La tenim nosaltres!!!! El dimarts us la portem!!
--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "assemblea_families_escoleta" de Google Grups.
Per donar-vos de baixa d'aquest grup i deixar de rebre els missatges, envieu un correu electrònic a assemblea_families_...@googlegroups.com.
Per veure més opcions, visiteu https://groups.google.com/groups/opt_out.
Hola!
Algu ha agafat per error unes sabatilles (d aquestes del decathlon de color gris) que no siguin les seves.
Em falten les de Carla.
Tambe hem trobat a faltar una motxil.la rosa amb dibuix d una marieta.
Si algu ho ha agafat per error sisplau que ens ho digui.
Gracies!
Marta (mare Carla)