Groups
Groups
Sign in
Groups
Groups
assemblea_families_escoleta
Conversations
About
Send feedback
Help
Group path
assemblea_families_escoleta
Contact owners and managers
1–30 of 73
Mark all as read
Report group
0 selected
desiree hortigon
, …
Ana Jimenez Diez
5
11/25/14
acta 4/11/14
Hola a tots i totes!!! Jo també he rebut aquests correus. Ü Aprofito per saludar-vos i enviar-vos una
unread,
acta 4/11/14
Hola a tots i totes!!! Jo també he rebut aquests correus. Ü Aprofito per saludar-vos i enviar-vos una
11/25/14
Cristina Llavina
,
Jdanna79
2
10/23/14
Fwd: sóc la Neus, voluntaria escoleta
Moltes gracies x reenviar-lo Cris! Una abraçada a tots i totes! Es troba a faltar l'escoleta!! Ü
unread,
Fwd: sóc la Neus, voluntaria escoleta
Moltes gracies x reenviar-lo Cris! Una abraçada a tots i totes! Es troba a faltar l'escoleta!! Ü
10/23/14
Daniel Martinez
, …
desireehortigon1
25
7/7/14
Fwd: Manteniment escoleta
Nosaltres estarem de vacances..però la festa del 25 no ens la perdem.. Una abraçada Desiree and
unread,
Fwd: Manteniment escoleta
Nosaltres estarem de vacances..però la festa del 25 no ens la perdem.. Una abraçada Desiree and
7/7/14
eugenia martinez
, …
Olga López
4
7/1/14
REUNIO de treball 'Règim intern'
ei! jo sí vindré! fins dimecres! Olga ----- Original Message ----- From: eugenia martinez To:
unread,
REUNIO de treball 'Règim intern'
ei! jo sí vindré! fins dimecres! Olga ----- Original Message ----- From: eugenia martinez To:
7/1/14
mª carmen
, …
Ana Jimenez Diez
10
6/30/14
Acta Assemblea de famílies 11/06/14
Carmen, ja estàs preparada per fer-ne moltes més!!! ;) jijii Moltes gràcies! El Miércoles 25 de junio
unread,
Acta Assemblea de famílies 11/06/14
Carmen, ja estàs preparada per fer-ne moltes més!!! ;) jijii Moltes gràcies! El Miércoles 25 de junio
6/30/14
Jordi de Carreras
, …
desiree hortigon
10
6/19/14
reunió de treball 'Règim intern'
Hola a tothom aquest any estic molt liada amb el tancament de l'escola i no us podré acompanyar
unread,
reunió de treball 'Règim intern'
Hola a tothom aquest any estic molt liada amb el tancament de l'escola i no us podré acompanyar
6/19/14
Jordi de Carreras
, …
Cristina Negre
45
5/12/14
Trobada familiar
Moltes gràcies a tots!!!! Ens va encantar poder compartir aquest dia amb vosaltres!!!!! Ens ho vam
unread,
Trobada familiar
Moltes gràcies a tots!!!! Ens va encantar poder compartir aquest dia amb vosaltres!!!!! Ens ho vam
5/12/14
Oscar Diaz Rodriguez
5/8/14
Marcador
Marcador Cassa de la Selva Carretera de la Bisbal km2, hi ha un trencant a l'esquerra. Tercera
unread,
Marcador
Marcador Cassa de la Selva Carretera de la Bisbal km2, hi ha un trencant a l'esquerra. Tercera
5/8/14
Angela Garcia
, …
mª carmen
11
4/4/14
Acta reunió 26/3/2014
Boniiiiiissim!!!!! Llàstima que no hi puc anar Mª carmen (Hèctor) Date: Fri, 4 Apr 2014 11:57:04 +
unread,
Acta reunió 26/3/2014
Boniiiiiissim!!!!! Llàstima que no hi puc anar Mª carmen (Hèctor) Date: Fri, 4 Apr 2014 11:57:04 +
4/4/14
Jordi de Carreras
, …
Cristina Negre
13
3/26/14
Re: Canvi de data, TROBADA 26/03 a les 18h
Per part nostra, vindrà l'Oscar a partir de les 18:30 h El dia 26/03/2014 13.30, "Olga"
unread,
Re: Canvi de data, TROBADA 26/03 a les 18h
Per part nostra, vindrà l'Oscar a partir de les 18:30 h El dia 26/03/2014 13.30, "Olga"
3/26/14
xavier...@alumni.esade.edu
, …
eugenia martinez
9
3/21/14
PANTALONTS TEO (2ona part...)
Hola families! Nosaltres renim un bodi amb el segell d emma tarancon i uns pantalons grisos tipo
unread,
PANTALONTS TEO (2ona part...)
Hola families! Nosaltres renim un bodi amb el segell d emma tarancon i uns pantalons grisos tipo
3/21/14
mª carmen
3/21/14
Rv:Re: PANTALONS TEO (2ona part...)
Tambe pensó q facilita molt tenir la roba marcada. nosaltres la marquem amb rotulador i gairabe mai
unread,
Rv:Re: PANTALONS TEO (2ona part...)
Tambe pensó q facilita molt tenir la roba marcada. nosaltres la marquem amb rotulador i gairabe mai
3/21/14
mª carmen
3/21/14
FW: IMPORTANTE. Encuesta atención al parto Europa
Igual ya os ha llegado, pero por si acaso aqui lo teneis... Por si queréis participar en la encuesta.
unread,
FW: IMPORTANTE. Encuesta atención al parto Europa
Igual ya os ha llegado, pero por si acaso aqui lo teneis... Por si queréis participar en la encuesta.
3/21/14
Indià Escola
, …
desireehortigon1
9
3/20/14
Tancament Doodle
Hola a tothom Ens sembla perfecte la proposta de de l'oscar i la cristina. . Una abraçada Desireé
unread,
Tancament Doodle
Hola a tothom Ens sembla perfecte la proposta de de l'oscar i la cristina. . Una abraçada Desireé
3/20/14
xavier...@alumni.esade.edu
, …
Cristina Negre
4
3/11/14
PANTALONS TEO EXTRAVIATS
Els mitjons crec que són nostres!!!!! Ja fa unes setmanes que l'Emma ela va perdre. Cris (Emma
unread,
PANTALONS TEO EXTRAVIATS
Els mitjons crec que són nostres!!!!! Ja fa unes setmanes que l'Emma ela va perdre. Cris (Emma
3/11/14
Indià Escola
3/6/14
Fwd: Notícies d'interès per a la comunitat educativa de l'escola Congrés-Indians
Notícies d'interès per a la comunitat educativa de l'escola Congrés-Indians View this email
unread,
Fwd: Notícies d'interès per a la comunitat educativa de l'escola Congrés-Indians
Notícies d'interès per a la comunitat educativa de l'escola Congrés-Indians View this email
3/6/14
Quim
, …
marta rovira
3
3/3/14
No tenim tapa
Hola! Algu ha agafat per error unes sabatilles (d aquestes del decathlon de color gris) que no siguin
unread,
No tenim tapa
Hola! Algu ha agafat per error unes sabatilles (d aquestes del decathlon de color gris) que no siguin
3/3/14
Indià Escola
2/28/14
Doodle
Hola! Vinga, que ja han votat sis famílies! No et quedis enrera i vota! Hi ha un dia que te ple al 6
unread,
Doodle
Hola! Vinga, que ja han votat sis famílies! No et quedis enrera i vota! Hi ha un dia que te ple al 6
2/28/14
Edgar
2/26/14
Fwd: calçotada solidària a Can Foix
Quin és l'objectiu d'aquesta calçotada? Aconseguir donatius per poder participar a la cursa
unread,
Fwd: calçotada solidària a Can Foix
Quin és l'objectiu d'aquesta calçotada? Aconseguir donatius per poder participar a la cursa
2/26/14
Indià Escola
2/25/14
Trobada Lúdica familiar
Hola famílies! Gràcies a totes per recordar-me ahir que havia de fer un doodle per veure quin dia
unread,
Trobada Lúdica familiar
Hola famílies! Gràcies a totes per recordar-me ahir que havia de fer un doodle per veure quin dia
2/25/14
Gema Sebastian Sanz
, …
mª carmen
3
2/21/14
Desviació mail
Hola!!!!! jajajajajajaj que bó! Si era molta casualitat... Però tampoc hem dit rés que en realitat no
unread,
Desviació mail
Hola!!!!! jajajajajajaj que bó! Si era molta casualitat... Però tampoc hem dit rés que en realitat no
2/21/14
mª carmen
, …
Edgar
12
2/19/14
EN REFERENCIA REUNIO D'AHIR
Hola Dessi, Aixi ho farem. Moltes Gracies. Un petó molt fort! Edgar El dia 19 febrer de 2014 12.31,
unread,
EN REFERENCIA REUNIO D'AHIR
Hola Dessi, Aixi ho farem. Moltes Gracies. Un petó molt fort! Edgar El dia 19 febrer de 2014 12.31,
2/19/14
Quim XTEC
, …
xavier...@alumni.esade.edu
12
2/17/14
Reunió famílies
Perdoneu famílies, ja sé que és un xic tard per avisar, però en Teo està "pachucho" i al
unread,
Reunió famílies
Perdoneu famílies, ja sé que és un xic tard per avisar, però en Teo està "pachucho" i al
2/17/14
Quim XTEC
1/21/14
Codis Bancàris aplicats nova normativa
Bona tarda/nit, Degut a la reestructuració bancària que hem sofert pel Banc d' Espanya, hi ha
unread,
Codis Bancàris aplicats nova normativa
Bona tarda/nit, Degut a la reestructuració bancària que hem sofert pel Banc d' Espanya, hi ha
1/21/14
Jordi de Carreras
, …
MONICA SERRANO GUTIERREZ
7
1/21/14
ESCOLETA Imatges dels Infants
Hola famílies! Educadores! In extremis envio versió 2 de la proposta de document d'Autorització
unread,
ESCOLETA Imatges dels Infants
Hola famílies! Educadores! In extremis envio versió 2 de la proposta de document d'Autorització
1/21/14
eugenia martinez
, …
Manuela Fernández
11
1/21/14
Platet carmanyola
Hola! Nosaltres tampoc hem recuperat el platet que ens falta d'en Leo, i no trobem unes "
unread,
Platet carmanyola
Hola! Nosaltres tampoc hem recuperat el platet que ens falta d'en Leo, i no trobem unes "
1/21/14
Edgar
12/11/13
Cava Solidari (Cursa Trailwalker 2014 - Equip G93)
Per segon any consecutiu, hem fet un equip de corredors que participarem a la TRAILWALKER 2014
unread,
Cava Solidari (Cursa Trailwalker 2014 - Equip G93)
Per segon any consecutiu, hem fet un equip de corredors que participarem a la TRAILWALKER 2014
12/11/13
Gema Sebastian Sanz
,
eugenia martinez
3
11/11/13
Algu s'ha emportat unes sabates q no son seves????
Ja esta. Les te la familia del Teo. G. El 11/11/2013 16:38, "eugenia martinez" <euge2831
unread,
Algu s'ha emportat unes sabates q no son seves????
Ja esta. Les te la familia del Teo. G. El 11/11/2013 16:38, "eugenia martinez" <euge2831
11/11/13
Gema Sebastian Sanz
, …
Laura
6
8/29/13
Re: Comienza un nuevo curso...
Eps bones! Us demano q no ens treieu al Alex ia mi d la llista, porque l Alma esta a la llista d
unread,
Re: Comienza un nuevo curso...
Eps bones! Us demano q no ens treieu al Alex ia mi d la llista, porque l Alma esta a la llista d
8/29/13
Edgar
, …
Cristina Llavina
5
8/9/13
Nou article al bloc
Eiiii q bonic sandra.....m'encantat.....gracies i mil petons... El 09/08/2013 09:53, "Sandra
unread,
Nou article al bloc
Eiiii q bonic sandra.....m'encantat.....gracies i mil petons... El 09/08/2013 09:53, "Sandra
8/9/13