
|
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
|
Sevgili Arkadaşlar,
Ender’in ilkönce avukatını da cc’ye koyarak Yk’ya yolladığı, hemen sonra da Sait Hoca kanalı ile, ASPEG mail grubuna iletilen “Ali Yamaç” isimli e postada,
eksik, ancak daha da önemlisi, beni ve yönetim kurulunu suçlayan, gerçek olmayan bilgilerle, yanlış algılar yaratılmıştır.
Mesajda sözü geçen Ali Yamaç’ın beyanı aşağıdadır. Isteyenler kendisini de arayıp teyid alabilir.
En aşağıdan yukarıya doğru okuyabilirsiniz.
Sevgiler…
From: Ali Yamaç [mailto:aya...@gmail.com]
Sent: 01 Eylül 2015 Salı 16:43
To: Albukrek, Metin
Cc: Turgay Gönülalan (turg...@gmail.com); ILKER GURBUZ; gülşen küçükali;
avbarisv...@hotmail.com
Subject: Re: [AspegDernek] İlt: Ali Yamaç
Sevgili Metin
Ender'in e-postasına cevabi yazım aşağıda.
Bana gönderdiğin postadakilere de cc yaptım.
ASPEG e-posta grubuna da atarsan sevinirim.
Ali Yamaç
ASPEG’in sevgili üyeleri ve Yönetim Kurulu
Hayat gerçekten çok keyifli ve eğlenceli. Tam, “Artık yaşımı başımı aldım, herşeyi gördüm. Hiçbir şey beni şaşırtmaz”
diye düşünürken ASPEG e-posta grubuna “Ali Yamaç” konulu bir e-posta geliyor ve şaşkınlıktan ağzım açık bakakalıyorum.
Şimdi, madem bir itham var, izin verirseniz önce e-postada bahsedilen konuyu açıklığa kavuşturayım sonra da sizlere (özellikle de ASPEG’in yeni üyelerine) bazı hikayeler anlatayım. Ne de olsa ihtiyarlar hikaye anlatmaktan hoşlanırlar, değil mi?
• Eylül’ün kazasını 1 Ağustos akşamı Kastamonu Fotoğrafçılar Toplantısı’ndan dönen üyemiz Çağan Çankırılı’nın telefonu ile öğrendim. Önce, daha önceki Halfeti gezimizden de tanıdığım ve sevdiğim Deniz’i, ardından da Eylül’ü aradım. Deniz’e telefonda
“Artık yetti, bu iş Ender’in başına dert olur ve atarlar umarım” dedim. Deniz de
“Abi, onun bir kusuru yok, bir kusur varsa herhalde bendedir” dedi. Ben de “Ne lan, herif gezi başkanı değil mi?” diye cevapladım. Ardından ne olup bittiğini doğru dürüst öğrenmek için Metin’i aradım. Metin’i, Turgay ile birlikte Kastamonu’dan
dönüş yolunda buldum. Kazanın detaylarını anlattı. Ben de Deniz’e söylediğim cümlenin daha beterini Metin’e söyledim.
“Umarım bu son olaydan sonra aklınızı başınıza devşirir ve adamı atarsınız inşallah” mealinde bir cümleydi. O da bana
“Daha bir araya gelemedik, toplanıp görüşeceğiz” şeklinde bir cevap verdi.
Şimdi, bu yukarıdaki basit anlatımdan da anlayabileceğiniz gibi, Ender’in e-postasında iddia ettiği; ASPEG Yönetim Kurulu’nun olmayan bir kararını Ali Yamaç’a bildirmesi söz konusu değildir. Kaldı ki bendeniz ASPEG Yönetim Kurulu’nun kimlerden oluştuğunu şu
anda dahi bilmiyorum.
• Şimdi, isterseniz, daha eskilere dönelim. Ne de olsa ismim geçmiş, sataşma var ve söz hakkım doğmuş, istediğim kadar uzun yazarım, değil mi? Bugün eğer bir ASPEG ve bir OBRUK varsa bunun müsebbibi tek başına Ender’dir. Kuruluşunun üzerinden sadece iki
yıl geçmiş olmasına karşın Mayıs 2010 tarihindeki Genel Kurul’da, artık Ender’e daha fazla tahammül edemeyen o günkü 35 üyenin 19’u ASPEG’den ayrılıp OBRUK’u kurdu. Kaç kişi ayrılmış? 19. Çoğunluk kaç? 18. O ayrılma sırasında ASPEG’de kalan bazı üyeleri de
düşünürsek çoğunluğun fazlası ile bizde olduğu anlaşılacaktır. “Eeee, neden Ender’i atmadınız da ayrıldınız?” diye soran olursa
“Murat Eğrikavuk’un iyiniyeti yüzünden” diye cevaplayabiliriz. Malların ve tüm projelerin de eşit paylaştırılması aynı insanın iyiniyeti dolayısıyla olmuştur. Ne de olsa cehennemin yolları …
• O Genel Kurul’dan aylar önce, aynen bugünlerde ASPEG’de yaşanan tartışmaların benzerleri sürmekte idi. Karşılıklı yazılmış onlarca değil, yüzlerce e-postadan bıkmış ve bir Genel Kurul toplamaya karar vermiştik. Ben o Genel Kurul için üyelerden 21 (Yazı
ile yirmibir) vekaletname almıştım. Yani, ASPEG o günlerde bir dernek olmadığı için Genel Kurul’a dahi gerek yoktu. Bu e-postanın konu başlığı olan Ali Yamaç elindeki (Kendisi dahil 22 oyla) “Atalım” dese Ender o gün ASPEG’den atılmıştı. Kaldı ki, “Atalım”
da dedim ve sevgili Murat Eğrikavuk’a kabul ettiremedim. Hatta Ender’e iki farklı paket sunulması filan da onun fikriydi. Paketlerin birisinde Keş Düdeni ile tüm malzemeler, diğerinde de ASPEG kurumsal kimliği ve Küre Projesi vardı. Garibim Murat, Ender’in
ilk paketi tercih edeceğini düşünürken çok yanıldı. Bizlere de OBRUK yolu gözüktü. Murat, ilk pazarlık protokolünde olmamasına rağmen ayrılma sırasında ASPEG’e malzeme de bırakmıştı. Tüm bu görüşmelere, pazarlık ve tartışmalara eski üyeleriniz Ali Aytan,
Metin Albukrek vs. şahittir.
• Ender’le hiçbir zaman aynı fikirde olmayan ama “gözkulak” olması için ayrılma sırasında ASPEG’de kalan Metin Albukrek’e defalarca
“Siz bu adamla uğraşamazsınız, rahat çalışmak istiyorsanız acilen atın” dedim. Dernek olmanız düşünüldüğünde
“Sakın ha, dernek başınıza bela olur, resmi işlemlerle uğraşamazsınız” da demiştim. Bugünden sonra sakal bırakmaya karar verdim. Bu arada, siz neden dernek oldunuz allahaşkına? Hah, hatırladım, Ender anlatmıştı: Artık bölünemeyeceksiniz, malzeme paylaşılamayacak
vs. değil mi? Adam akıllı ve ileri görüşlü imiş :)
• Beş yıl sonra, bugün, tarihin tekerrürden ibaret olduğunun ispatı gibisiniz. Tek farkla; ASPEG bugün artık bir dernek olduğu için herşey çok daha zor. Sizlerden ricam, beş yıl önce bu tartışmalardan bıktığı için ASPEG’den ayrılan beni tartışmalarınıza
dahil etmemeniz. Merak ettiğiniz konuları 2010 öncesi ASPEG’de bulunan üyeler size etraflıca anlatabilirler. Benim bilgisayarımda yüzlerce yazışma, tutanak vs. hala duruyor ama bu e-posta grubunu yazıya boğma hakkım olmadığını da düşünüyorum. Dolayısıyla,
bu kadar yeter herhalde.
Sevgilerimle
Ali Yamaç
From: Albukrek, Metin
Sent: 01 Eylül 2015 Salı 14:30
To: 'Ali Yamaç'
Cc: Turgay Gönülalan (turg...@gmail.com); ILKER GURBUZ; gülşen küçükali;
avbarisv...@hotmail.com
Subject: RE: [AspegDernek] İlt: Ali Yamaç
Sevgili Ali Yamaç,
Ender aşağıdaki yazıyı, ilkönce avukatını da cc’ye koyarak Yk’ya yollamış.
Hemen sonra da üyemiz Mehmet Sait Taylan’dan, ASPEG mail grubuna gönderilmesini rica etmiş.
Bilirsin, geçen Perşembe akşamı (27 Ağustos), telefonda seninle Obruk projelerini konuşurken, konu Ender’e gelmişti.
Ender’i kişisel olarak seven biri olduğumu, YK üyelerinin hiç birisinin de kişisel olarak Ender ile sorunu olmadığını, ancak kendisinin değişmeyen davranışları sonucunda bu duruma gelindiğini belirtmiştim sana.
Ancak, maalesef aşağıdaki başlığı senin adını taşıyan e-postasında, gerçek olmayan bir konuda yönetim kuruluna ithamda bulunmaktadır.
Bu konuyu açıklığa kavuşturabilirsen sevinirim.
Sevgiler,
Metin
From:
aspeg...@googlegroups.com [mailto:aspeg...@googlegroups.com]
Sent: 01 Eylül 2015 Salı 11:32
To: aspeg; Ender Usuloğlu
Subject: [AspegDernek] İlt: Ali Yamaç
|
--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "ASPEG Dernek" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için
aspegdernek...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, aspeg...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/aspegdernek adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Sevgili Arkadaşlar,
Aşağıdaki mesajımla, mevcut olan bir sorunu daha da büyütmek gibi bir niyetim olmadığını belirtmek isterim.
Tam tersine, amacımız birbirimizi kırmadan dostluğumuzu devam ettirmek olmalı …
Sevgiler,
Metin
|
--