Re: [AspegDernek] Yonkur mail adresi

22 views
Skip to first unread message

cem yurek

unread,
Feb 18, 2016, 3:19:06 AM2/18/16
to asp...@googlegroups.com, aspeg
Yönetim kurulu "asp...@googlegroups.com" olan mail adresini kullanamıyor , 
çünkü eski YK talep edilmesine rağmen bu adresin yönetimini yeni YK ya devretmedi.
Bu adrese atılan mailler , eski YK üyelerine gidiyor hala.
Ekte bu adresin üyeleri ve sahibinin bilgilerinin olduğu ekran görüntüsü var.

Grubu eski YK nın isteği üzerine Orkun açmış ve İlker e sahipliğini devredip 
kendisinin çıkarılmasını önermiş. Orkun grupta yönetici de olmadığından herhangi
bir ayarla oynayamıyor. Tek yetkili İlker.

Çözüm basit , İlker sahipliği Orkun a geri devretmeli.

Sevgiler
Cem Y

15 Şubat 2016 18:57 tarihinde gülşen küçükali <gulse...@gmail.com> yazdı:

Selam ben pek takip edemedim de bilgisi olan beni aydinlatabilir mi?  Yönetim kurulunun mail adresi var mi? 
Son genel kurulda sayı toplanamadi bunun sebepleri konusulup  tartisilmadi bunu bir konusalim isterseniz fikri olan? 

Genel kurulun ucuncusunde ne olacak? 
-Sadece aynı kişilerden mail  geliyor ve hiç karşılık bulmuyor monolog yapan bir dernege dönüştü farkında misiniz?? 

-Zaten en son Dernek başkanı Aytan mail gruba üye değildi üye oldu mu Ali bu mesajı görüyorsan biraz ses ver ? 

G.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "ASPEG Dernek" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için aspegdernek...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, aspeg...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu https://groups.google.com/group/aspegdernek adresinde ziyaret edebilirsiniz.

ASPEGYK_SAHİBİ.jpg

Albukrek, Metin

unread,
Feb 18, 2016, 4:49:19 AM2/18/16
to cem yurek, aspeg, asp...@googlegroups.com

Sevgili Cem,

 

Eski bir Yk üyesi olarak, bizden böyle bir istekte bulunulduğunu hatırlamıyorum.

Ben şahsen, Orkun’un yönetici olduğunu sanıyordum, çünkü grubu o kurmuştu.

 

Her ne ise, dernek başkanımız Ali gibi İlker de, bu mail grupta bulunmuyor.

 

Sevgiler,

Metin

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "ASPEGYK" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için aspegyk+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, asp...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/aspegyk/CAFpf2Js%3Dj%3DKZvj%3DWe%3DugrtRQv0Yo%3DB402FWCX%3D%3Drm5KiV58beg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Ender Usuloğlu

unread,
Feb 18, 2016, 5:03:20 AM2/18/16
to Albukrek, Metin, aspeg, asp...@googlegroups.com, cem yurek

Sevgili metin

Ozelden telefonla aradik ilkeri de olmadi maalesef...

cem yurek

unread,
Feb 18, 2016, 5:21:55 AM2/18/16
to Albukrek, Metin, asp...@googlegroups.com, aspeg...@googlegroups.com

Kasım Genkur da İlkerden ben talepte bulunmuştum, Orkun halletsin gibi bisi demişti.
Bu bilgilere o zaman sahip olmadigim icin bisey diyemedim.
Cc de aspegyk var, bu mailler İlker'e de gidiyordur.
Eski başkan Turgay'a da bilgi verildi.

Eğer devredemeyecekseniz yeni yk mail adresi oluşturalım.

Kimseyi dernek mail grupta olmaya zorlayamayiz.

Sevgiler
Cem Y

18 Şub 2016 11:49 tarihinde "Albukrek, Metin" <Metin.A...@unilever.com> yazdı:

syar...@gmail.com

unread,
Feb 18, 2016, 6:11:07 AM2/18/16
to cem yurek, Albukrek, Metin, asp...@googlegroups.com, aspeg...@googlegroups.com
kim yapacak bilmiyorum ama eski yk email grubuna erisimin public olmaktan cikarilmasi zaten sart....

gordum ama okumadim, cesitli yerlerden (dernek disi) eski yk grupdaki yazismalarin oldukca vahim oldugunu alayci selilde soyleyenler oldu, dernek itibarini zedelememek icin public olmaktan cikarmak lazim, google a giren herkes goruyor hala....
selamlar
suha

cem yurek

unread,
Feb 18, 2016, 7:06:35 AM2/18/16
to Albukrek, Metin, aspeg...@googlegroups.com, asp...@googlegroups.com
Verilen cevaplardan sonra , yetkiniz olduğu halde
neden hala yeni YK ya devretmediğinizi anlayamadım.

Neyse , Yeni YK mail adresi aktif olunca ilan ederiz.

Şimdilik ulaşmak isteyen , 
aytek...@hotmail.com    adreslerinden YK ya ulaşabilir.





18 Şubat 2016 13:20 tarihinde 'Albukrek, Metin' via ASPEG Dernek <aspeg...@googlegroups.com> yazdı:

 

From: ILKER GURBUZ [mailto:il...@ilkergurbuz.net]
Sent: 18 Şubat 2016 Perşembe 13:04
To: Albukrek, Metin <Metin.A...@unilever.com>
Subject: Re: FW: [AspegDernek] Yonkur mail adresi

 

 

18.02.2016 12:02 tarihinde ILKER GURBUZ yazdı:


metin... iletir misin !

Sevgili arkadaslar kriz yaratmaya gerek yok ama,

Adım geçip suclandigima gore bir kac olaydan kisaca bahsedeyim.

Şu an açildi mi bilmiyorum ama; yeni web sitesi tasarimi bana, fikri ise gecen YK'ya aittir...

Bu karari alirken 6 aydan fazla sifrelere ulasamadigimizi dile getirmek isterim !!!! (buna herkes sahittir)
Ne oldu sonra derseniz; Defalarca sordugumuz üyelerden biri “bendeydi niye bana sormadiniz” diye ortaya cikti (buna da en az 10 sahit bulurum)

Bu gerçek hikayeden sonra gelelim benim adimin gectigi olaya.;

Yeni YK goreve geldiginde Orkun, bir miktar bize geciste yardimci oldu. YK adresine de admin olarak beni atamis. Ama nedense kendisininde bildigi uzere, bir cok kullanıcı sorunlari ve islem yapamama uzerine (Orkun tarafından), bizler biraz kullandiktan sonra kendimize ozel bir YK adresi belirlemek zorunda kaldık ve bunu kullandik.

Dogal olarak benim kullanmadigim ve girmedigim bir adresle ilgili sorumlu tutulmam, sonrasi hiç aranmadan ve sorulmadan üstelik benim olmadigim ortamda itham edilmem kişilik haklarina saldiri olduğu düşünüyorum.

Sevgili arkadaşlar lütfen beni rahatsız etmeyin,
ilk önce verdiğiniz sözleri ve etik olarak gentilmenlik antlaşmasını yerine getirin !

Eger devam ederseniz, sizin yaptiginiz gibi mahkeme ile tehdit edileceginizi ve bir once yazdiklarinizin da delil olarak kullanilacagini lutfen unutmayin !

Basarısız politikacilar gibi gundemi saptiracaginiza siz diger sorulara cevap verin lutfen.


İlker Gürbüz


18.02.2016 11:37 tarihinde Albukrek, Metin yazdı:

 

 

From: asp...@googlegroups.com [mailto:asp...@googlegroups.com] On Behalf Of cem yurek
Sent: 18 Şubat 2016 Perşembe 10:19
To: asp...@googlegroups.com
Cc: aspeg <aspeg...@googlegroups.com>
Subject: Re: [AspegDernek] Yonkur mail adresi

 

Yönetim kurulu "asp...@googlegroups.com" olan mail adresini kullanamıyor , 

--

Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "ASPEGYK" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için aspegyk+u...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba yayın göndermek için, asp...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/aspegyk/CAFpf2Js%3Dj%3DKZvj%3DWe%3DugrtRQv0Yo%3DB402FWCX%3D%3Drm5KiV58beg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

 

--

 

--

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages